۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۲۷۹۴۱
کارشناس مسائل فرهنگی مذهبی:

به دنبال نهادینه کردن فریضه امر به معروف در جامعه هستیم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به برخی فعالیت‌های این نهاد گفت: به دنبال نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در میان نسل جوان کشور هستیم.
حجت الاسلام ميثم رياحي مسؤول فرهنگي ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام میثم ریاحی، مسؤول فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، امروز در نشست خبری ستاد احیای استان اصفهان با اشاره به تشکیل کمیته طراحی لباس عفاف و حجاب تصریح کرد: لباس‌هایی با استانداردهای لازم در مسأله عفاف و حجاب طراحی شده است و آماده عرضه به بازار لباس است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای حضور در عرصه رسانه در حال رایزنی با دانشگاه‌ها برای استفاده از دانشجویان رشته انیمیشن هستیم تا با استفاده از تولیدات مختلف در حوزه پویا نمایی به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و مصادیق آن مانند عفاف و حجاب و پوشش بپردازیم ضمن اینکه در حال تعامل با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری استان اصفهان به منظور نمایش تولیدات رسانه‌ای ستاد احیا نیز می‌باشیم.

 

حجت الاسلام ریاحی تصریح کرد: وظیفه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشتن در راه احیای این فریضه و عمل کردن به این فریضه مهم است ولی این ستاد قصد ندارد که انکشاف و بررسی تک تک مصادیق در این زمینه بپردازد بلکه ستاد احیا به دنبال نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و در بین تمام اقشار است و آحاد مردم است.

 

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ضمن تدکید بر لزوم اهتمام و همیاری همه گانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت های همه گانی به ویژه نسل جوان جامعه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

 

کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با محوریت مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه خبرداد و افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی حوزه و دانشگاه پیرامون مصادیق و مضامین امر به معروف و نهی از منکر در حال برگزاری هستند و قبلا نیز برگزار شده اند و با جدیت پیگیر این کرسی ها هستیم./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات