۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۲۹۵۹۴
با هدف ارتقاء معرفت دینی دانشجویان؛

طرح قرآنی جنان در خوابگاه های دانشگاه فردوسی اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ طرح قرآنی «جنان» با رویکرد ترتیل، تفسیر و تدبر در آیات قرآن کریم، هر هفته در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
دومين دوره مسابقه «تدبر در قرآن» در مغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد ، طرح قرآنی «جنان» با رویکرد ترتیل، تفسیر و تدبر در آیات قرآن کریم، هر هفته در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

 

این طرح به همت واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی، جمعه هر هفته در خوابگاه های پردیس خواهران برگزار شده و هر هفته یک جزء از قرآن کریم تلاوت و توسط اساتید مفسر قرآن، تفسیر آن بیان می شود.

 

این گزارش حاکی است طرح «جنان» با هدف افزایش معرفت دینی و تبیین ابعاد مختلف کلام وحی از مهرماه سال جاری شروع شده و تا خردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت و به گفته دانشجویان برگزار کننده طرح، تاکنون استقبال بسیار شایسته ای از آن صورت پذیرفته است.

 

طرح قرآنی «جنان»، بعد از ظهر های جمعه با نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) برگزار می شود و دانشجویان شرکت کننده در این طرح، خردادماه سال آینده به شکرانه ختم دسته جمعی و همراه با تدبر قرآن کریم، به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم مشرف می شوند.

 

لازم به ذکر است جامعه اسلامی دانشجویان با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، هر هفته در پایان برنامه جوایزی را به شرکت کنندگان اهدا می کنند و سه تیم دانشجویی در این مجموعه مسؤولیت برگزاری طرح را برعهده دارند./820/پ202/ب5

 

ارسال نظرات