۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۱۱۳۷
همزمان با هفته کتاب انجام می‌شود؛

برپایی 107 نمایشگاه کتاب در حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور از برپایی 107 نمایشگاه کتاب در واحدهای حوزوی خواهران همزمان با هفته کتاب خبر داد.
محمود خالقي معاون پژوهش حوزه هاي علميه خواهران کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران محمود خالقی گفت: این نمایشگاه‌ها با همکاری مرکز نشر هاجر و حضور 25 ناشر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به تقاضای فراوان واحدهای حوزوی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در این ایام، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب تا هفته پژوهش ادامه خواهد یافت و در نمایشگاه‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود، کتاب‌ها با 30 تا 50 درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌شود.

 

خالقی با بیان اینکه کتاب‌های این نمایشگاه‌ها به کتاب‌های حوزوی محدود نمی‌شود، یادآور شد: کتاب‌های عمومی دینی نیز در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود و عموم بانوان می‌توانند از آنها بازدید و استفاده کنند.

 

وی با اشاره به سایر برنامه‌های واحدهای حوزوی خواهران در ایام هفته کتاب، ادامه داد: تجلیل از کتابداران برتر، اهدای جوایز و لوح تقدیر به کتابداران، بهترین نویسنده، کتابخوان، ویراستار، صفحه‌آرا و نویسنده مقاله چاپ شده در نشریات و کتب از برنامه‌های دیگر در هفته کتاب است.

 

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اجرای مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی در مورد اهمیت کتاب، پیگیری ایجاد انجمن خیران اهدای کتاب و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها از تالیفات طلاب و شخصیت‌های استانی را از دیگر برنامه‌های مدارس علمیه خواهران در ایام هفته کتاب دانست.

 

وی برپایی کارگاه‌های تخصصی مطالعه، تحقیق و داستان‌نویسی، هماهنگی بازدید از کتابخانه‌های مدارس علمیه توسط مسئولان شهرستان و استان و برپایی نشست‌های مشترک با ناشران به منظور فراهم‌سازی تعامل‌های مشترک را از دیگر برنامه‌ها در هفته کتاب دانست./978/د101/ی

ارسال نظرات