۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۳۱۸۷۴

هم‌اندیشی دانش آموختگان حوزه علمیه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم با رابطان این معاونت در مدارس علمیه زیر پوشش حوزه علمیه قم،برگزار شد.
هم انديشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم با رابطان این معاونت امروز در قم برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محمد سعیدی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، گفت: هدف از برگزاری این نشست آگاه کردن طلاب از خدمات انجام شده است.

 

وی افزود: در آغاز هرسال برای هماهنگی بیشتر بین معاونت و رابطین آن این جلسه برگزار می شود.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم اظهار داشت: این هم اندیشی با هدف اجرای خواستگاه های شورای عالی حوزه های علمیه برگزار شده و و به بحث درمورد پیشبرد اهداف این معاونت پرداخته می شود.

 

شایان ذکر است، مدیر کل امور خدمات، مدیر کل امور تسهیلات و مدیر کل امور دانش آموختگان نیز در داین جلسه هم اندیشی حضور داشتند و به بررسی راه کار های فعالیت بیشتر و بهتر این معاونت پرداختند.

 

گفتنی است که معاونت امورطلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه در سال 1387 با هدف اطلاع رسانی به موقع و ارائه خدمات از طریق اینترنت و انجام امور خدماتی، رفاهی، تسهیلاتی و مشاوره‌های حقوقی به طلاب و اساتید راه اندازی شد./1323/پ203/س

ارسال نظرات