۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴
کد خبر: ۲۳۵۷۵۹
امام جمعه موقت کاشان:

جغرافیای سیاسی منطقه با بیداری بر محور عزت حسینی رقم ‏خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان همت ملت عراق و حمایت جمهوری اسلامی ایران را باعث ناموفق بودن داعش در مأموریت خود عنوان کرد و گفت: اجتماع اربعین حسینی آینده جغرافیای سیاسی منطقه را با بیداری بر محور عزت حسینی(ع) رقم خواهد زد و این نشانگر عزم مسلمانان برای انسجام و وحدت درونی اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمين علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا حضور میلیونی شیفتگان و عاشقان اهل بیت (ع) را انفجار حماسه، شهامت و شجاعت عنوان و افزود: پیش بینی امام خمینی (ره) مبنی بر فتح سنگرهای کلیدی جهان توسط اسلام در اربعین امام حسین(ع) آشکار گردید.
 
استاد حوزه علمیه قم افزود: حضور بصیرت محور مسلمین پاک باخته از شصت کشور جهان، بار دیگر به آمریکا، صهیونیزم بین الملل و نوچه های منطقه ای آنها یعنی رژیم صهیونیستی و گروهک های تکفیری فهماند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
حجت الاسلام احتشام در ادامه گفت: آفرینش این حماسه اتمام حجتی بر دولت مردان کشورهای اسلامی بود که این خیل آماده شهادت، آینده جغرافیای سیاسی منطقه را با بیداری بر محور عزت حسینی(ع) رقم خواهند زد.
امام جمعه موقت کاشان درباره سانسور خبری راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی اظهار داشت: واپس گرایی دشمنان اهل بیت (ع) پدیده نو ظهوری نیست چرا که همواره در طول تاریخ کسانی که با نهضت کربلایی و عاشورایی دشمنی داشته اند آثار محیر العقول و شگفت آور آن را سانسور کرده اند.
وی ادامه داد: دشمنان اباعبدالله در ظاهر با ملجاء شریف آن حضرت و در باطن با فرهنگ ظلم ستیز پیام آور کربلا و سالار شهیدان دشمنی دارند و این دشمنی بدان سبب است که آنان در هراسند مبادا ملت های مستضعف عالم از فرهنگ انقلابی و دشمن ستیز کربلا الهام بگیرند و بساط ظلم مستکبران عالم را فرو بریزند.
استاد حوزه علمیه قم ضمن ناخوشایند بودن مراسم اربعین حسینی برای کوردلان صهیونیست، وهابیت و گروهک های تکفیری گفت: ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش، گرچه ساز و کاری بی خاصیت برای فرار به جلو و شانه خالی کردن از پذیرش مسئولیت ایجاد آنها در منطقه است اما این حضور میلیونی نشان داد ائتلاف اصیل، ائتلاف رحمانی مسلمین از همه طبقات حول محور امام حسین(ع) و اصحاب عاشورایی آن حضرت است.
حجت الاسلام احتشام با اشاره به بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه ابراز داشت: همت ملت بزرگ عراق با حمایت های نظام جمهوری اسلامی ایران مانع از پیروزی تکفیری ها، رژیم صهیونیستی، کشورهای مرتجع عربی، ترکیه و حمایت های بین المللی اروپا و آمریکا شده است.
امام جمعه موقت کاشان در پایان تأکید کرد: حضور بیست میلیون انسان انقلابی و شیفته فرهنگ استکبار ستیز حسینی، نه تنها امنیت اسرائیل که امنیت حامیان منطقه ای و بین المللی اسرائیل را به خطر خواهد انداخت، لذا باید چشم رسانه ای ایادی استکبار بر این حماسه عظیم کور و نابینا بماند./836/ت302/ج

 

ارسال نظرات