۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۳۸۱۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

نشان دادن روحیه دینداری و دینمداری ملت ایران از پیام‌های اصلی حماسه 9 دی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بر خلاف تعدادی از خواص که به رسالت خود عمل نکردند، قشر عامه مردم مانند همیشه در صحنه های خطر در میدان دفاع از انقلاب حاضر شده و حماسه 9 دی را خلق کردند و برای همیشه فتنه سازان و فتنه گران را در زباله دان تاریخ دفن کردند.
حجت‌الاسلام صفي ياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان، روز گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی که با عنوان همایش رهپویان ولایت در مجتمع فرهنگی نور شهر سنندج برگزار شد، بیان کرد: یکی از پیام‌های اصلی حماسه 9 دی نشان دادن روحیه دینداری و دینمداری ملت ایران بود که در این روز به تمامی جهانیان نشان داده شد، بصیرت افزایی، آمادگی و جان فشانی و ولایتمداری به جای ولایت شعاری از دیگر پیام های این روز حماسی است.


وی ادامه داد: حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کرد، مردم ایران از بزرگ و کوچک پا در رکاب ولی امر خود هستند و با اشاره رهبر فرزانه خود، ریشه نفاق و فتنه‌گری را درهم پیچیده و به خواص بی‌بصیرت چنان درسی می‌دهند که در تاریخ جاودانه بماند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ملت ایران در فتنه 88 وقتی مشاهده کردند عده ای به تفکر اعتقادی و عاشورایی آنها توهین و تعرض کردند ساکت ننشسته و با سربلندی و اقتدار در مقابل آنها ایستادند، بر خلاف تعدادی از خواص که به رسالت خود عمل نکردند، قشر عامه مردم مانند همیشه در صحنه های خطر در میدان دفاع از انقلاب حاضر شده و حماسه 9 دی را خلق کردند و برای همیشه فتنه سازان و فتنه گران را در زباله دان تاریخ دفن کردند.


وی با اشاره به وفاداری و ولایت‌مداری ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌ها در مقابل توطئه‌های دشمنان گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر مطالبات دینی و معنوی مردم شکل گرفت و ملت ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی جانانه ایستادگی کردند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و این مردم نمی‌توانند در مقابل توهین به مقدسات و اعتقادات دینی ساکت باشند.


حجت الاسلام صفی یاری گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین تعبیرها و تحلیل‌ها را در خصوص 9 دی بیان فرمودند، لازم است که همه به آنها رجوع کرده و با دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهند، معظم‌له 9 دی را تجلی قدرت خدا یاد کرده‌اند که اگر این جمله رهبری بررسی و تحلیل  شود می‌توان چندین جلد کتاب ناظر بر آن تدوین کرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: عده‌ای امروز به دنبال فراموش کردن حماسه 9 دی هستند اما علیرغم این تلاش های مذبوحانه، رهبر معظم انقلاب بر ماندگاری و تبییت عظمت این واقعه بزرگ اصرار دارند، لذا رسالت و وظیفه ما است که همواره پیرو منویات رهبر معظم انقلاب این حماسه بزرگ را گرامی بداریم./967/پ202/ب6

ارسال نظرات