۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۸۵۳۷
مدیرکل بانوان استانداری اصفهان:

واقفان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دولت کمک کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بانوان استانداری اصفهان گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد مبارزه کند به همین خاطر از افرادی که خیر و واقف هستند، می‌خواهیم در این زمینه به دولت کمک کنند.
وقف

سهیلا اثنی‌عشران، مدیرکل بانوان استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اظهارکرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد مبارزه کند به همین خاطر از افرادی که خیر و واقف هستند، می‌خواهیم در این زمینه کمک کنند.


وی با بیان این‌که در بازرسی از روستاهایی متوجه شدیم اغلب زنان روستایی از فقر اقتصادی رنج می‌برند، افزود: باید آموزش‌ زنان روستایی برای جلوگیری از مبتلا شدن به اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی افزایش یا‌بد، چرا که اغلب زنان روستایی به دلیل فقر اقتصادی قربانی اعتیاد می‌شوند.


مدیرکل بانوان استانداری اصفهان ادامه داد: زنان روستایی یا به طور کلی زنان؛ اغلب زمانی که معتاد می‌شوند در خانواده پدری یا خانواده شوهر جایگاهی ندارند و متأسفانه این زنان به رذیله‌های اخلاقی مبتلا می‌شوند، بنابراین لازم است که به این زنان رسیدگی و مهارت‌های زندگی را در آن‌ها احیا کنیم تا آن‌ها را نجات دهیم.


زنان 10 درصد جمعیت معتادان


اثنی عشران با اشاره به این‌که کمک در این زمینه بسیار مؤثر خواهد بود، تصریح کرد: متأسفانه حدود 10 درصد از جمعیت معتادان، زنان هستند که اغلب به علت مشکلات موجود در جامعه مورد غفلت واقع می‌شوند.


وی ادامه داد: وقف‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، برای زنان کارتون خواب، دختران فراری، زنان معتاد که قربانیان اصلی جامعه هستند، مفید واقع می‌شود، چرا که سرپناهی برای آن‌ها فراهم می‌کنیم تا به محیط گرم خانواده خود برگردند.


مدیرکل بانوان استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که وقف انجام می‌دهند می‌خواهیم بیشتر در این زمینه کمک کنند./939/ت303/ب4

ارسال نظرات