۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۹۱۸۴
آیت الله صفایی بوشهری:

ولایت مداری اوج بصیرت انسان در مقابل دشمنان و تهاجم اصحاب فتنه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ولایت مداری اوج بصیرت انسان و طریق رسیدن به کمال و کوه استواری و مقاومت در مقابل دشمنان و تهاجم اصحاب فتنه است.
آيت الله صفايي بوشهري نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با مردم شهر دلوار که به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به شهر دلوار در سال 1370 برگزار شده بود گفت: ولایت مداری اوج بصیرت انسان و طریق رسیدن به کمال و کوه استواری و مقاومت در مقابل دشمنان و تهاجم اصحاب فتنه است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه خداوند در تمامی ادیان به ویژه دین اسلام، ولایتمداری نسبت به رهبر را واجب و حرکتی به سوی سلوک و مسیر ولایتمداری را ضامن سلامت، رشد و نجات جامعه دانسته است، خاطر نشان کرد: در تاریخ هر گاه مسلمانان موفقیتی بدست آورده اند بخاطر ولایتمداری و پیروی از رهبریت بوده و هر گاه دچار تزلزل و شکست شدند بخاطر تخطی از طریق ولایت بوده است.

 

 نماینده مقام معظم رهبری در استان در ادامه بیان داشت: همواره مردمان این استان بر مدار ولایت زندگی کرده اند و در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان به فرمان ولایت دفاع کرده اند و ایران را نجات دادند و سرآمد مردم ولایتمدار این استان در عرصه مقاومت و بیداری، مردم گرانقدر و ولایتمدار دلوار هستند.

 

 وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر مردم ایران بخواهند منطقه ای نشان دهند که در اوج ولایتمداری و بصیرت باشد باید انگشت اشاره به دلوار داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزود: مردمان دلوار، مردمانی با ایمان و با تقوا و قدرشناسِ مقام معظم رهبری هستند چرا که سالروز ورود ایشان به دلوار را این چنین با شکوه برپا می دارند .

 

وی در ادامه بیانات خود اذعان داشت: نام دلوار و رئیس علی دلواری لرزه بر اندام انگلیس و جهان استکبار می‌اندازد.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین اظهار داشت: استان بوشهر همیشه بر مدار ولایت و کوه استوار مقاومت در قبال تهاجم بیگانگان و خورشید بصیرت در عرصه افشای فتنه و برخورد با فتنه گران بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: این رزمایش نشانه اقتدار و قدرت نظامی ایران اسلامی در صف و ستاد است.

 

آیت الله صفایی بوشهری در همین رابطه افزود: پیام این رزمایش برای همسایگان ما صلح و دوستی و برای استکبار جهانی این است که اگر کشور بیگانه ای بخواهد به ایران اسلامی و استان بوشهر حمله کند، مردم ایران و استان بوشهر همانند رئیس‌علی دلواری و مردم دلوار، خلیج‌فارس را گورستان مرگ آن‌ها خواهند کرد.

 

وی در پایان بیانات خود خاطر نشان کرد: مردم بوشهر بر عهد خود استوار هستند که تا جان دارند در کنار مقام معظم رهبری بمانند و این خود نشان از نجابت، سلامت، پاکی و بصیرت آن‌ها دارد./833/پ202/ب6

ارسال نظرات