۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۳۹۴۵۸
استاندار لرستان:

اختصاص 5 میلیارد ریال به اردوهای راهیان نور استان لرستان

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان گفت: در راستای پشتیبانی از اعزام کاروان‌های راهیان نور در بهمن و اسفند ماه سال جاری و میزبانی از زائران مناطق جنگی، استانداری لرستان مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار را اختصاص می دهد.
کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز، در جلسه ساماندهی راهیان نور که با حضور فرمانداران، فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان‌های لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: توجه به کاروان‌های راهیان نور مسأله ای خداپسندانه و ضروری است.

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه عظیمی است که خود را در 8 سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده است، افزود: موفقیت در عرصه های گوناگون به برکت فرهنگ جهاد ایثار و شهادت است.

بازوند با اشاره به دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در راستای هدایت آنان نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به این که فرهنگ جهاد و شهادت از یادگاری‌های ماندگار امام(ره) پس از انقلاب اسلامی بوده است، عنوان داشت: در برابر این فرهنگ بزرگ مسؤول هستیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل به یک میراث گران‎بها شده و افتخار ما این است که در کارهای خویش باید از این فرهنگ استفاده کنیم.

وی با بیان این که وظیفه ما در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، نسل‌های جوان ما نیز شیفته فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

بازوند افزود: انتظار می رود معاون فرهنگی سپاه پاسداران لرستان، فرمانداران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به فراهم کردن اعزام زائران راهیان نور در استان اقدام کنند.

استاندار لرستان در پایان بیان داشت: در راستای پشتیبانی از اعزام کاروان‌های راهیان نور در بهمن و اسفند ماه سال جاری و میزبانی از زائران مناطق جنگی، استانداری لرستان مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار را اختصاص می دهد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات