۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۴۱۹۹۹
صبح امروز؛

اجلاسیه اساتید و مدیران حوزه های علمیه استان کرمان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین اجلاسیه مدیران و اساتید حوزه های علمیه کرمان با حضور نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در کرمان آغاز به کار کرد.
اجلاسيه اساتيد حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان نخستین اجلاسیه اساتید و مدیران حوزه های علمیه استان کرمان با حضور اساتید و مدیران مدارس علمیه استان و نمایندگان معاونت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور صبح امروز آغاز شد.

 

حجت الاسلام عباس رضایی قائم مقام حوزه های علمیه استان کرمان در این مراسم با اشاره به قداست حوزه های علمیه گفت: امام زمان پس از ظهور قطعا یکی از جاهایی را که برای ورود خود انتخاب می کند حوزه های علمیه بوده و اساتید آن از مصادیق معلمان خیر روایات هستند.

 

وی ادامه داد: اجلاسیه اساتید و مدیران با هدف بهره گیری از نظرات اساتید حوزه های علمیه در راستای ارتقای سطح کیفی حوزه های علمیه است؛ همه اساتید توقع دارند پس از این چنین جلساتی که پیشنهادات آن ها در آن مطرح شد، نظرات عملیاتی شده و تأثیرات آن در مرحله عمل دیده شود.

 

این استاد حوزه علمیه کرمان ادامه داد: مردم جنوب و شرق استان کرمان دچار تبلیغ وهابیت هستند و حوزه های علمیه مکانی امن برای مردم هستند؛ ریگان در شرق استان دارای یک روحانی نبود اما در حال حاضر بیش از 30 نفر روحانی مشغول به خدمت بوده و این شهرستان دارای حوزه علمیه هست.

 

حجت الاسلام رضایی گفت: اقدامات امام جمعه کرمان برای حمایت از حوزه های علمیه و جامعه مبلغین استان قابل تقدیر است زیرا ایشان در حمایت و هزینه از طلاب مستعد آمادگی خود را اعلام کرده اند.

 

وی در پایان با اشاره به تلاش های رزمندگان در جبهه های نبرد گفت: جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای به فرمان امام داشته و سرشار از معنویت بودند؛ تنها دلیل پیروزی ما در جنگ تحمیلی معنویت و تقوای این جوانان بود.

 

گفتنی است، حجت الاسلام حسین الله وردی مدیر حوزه های علمیه استان کرمان به دلیل بیماری در این مراسم حضور پیدا نکرد./9704/پ202/ب4

ارسال نظرات