۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۴۲۹۲۲

تشریح فعالیت‌های معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های این معاونت گفت: کارت شناسایی هوشمند طلاب، رسیدگی به امور اسکان طلاب، راه‌اندازی سیستم جامع نجما، بانک جامع دانش‌آموختگان و شاغلان و برگزاری اردوهای مذهبی، فرهنگی و تفریحی از جمله فعالیت‌های این معاونت در استان مرکزی است.
تشریح فعالیت‌های معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام جعفری، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، با اشاره به فعالیت‌های معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه استان مرکزی، گفت: این معاونت در سه بخش دانش‌آموختگان، امور خدماتی طلاب و ارائه تسهیلات فعالیت دارد.

 

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: کارت شناسایی هوشمند طلاب، رسیدگی به امور اسکان طلاب، راه‌اندازی سیستم جامع نجما، بانک جامع دانش‌آموختگان و شاغلان، برگزاری اردوهای مذهبی، فرهنگی و تفریحی و ارائه تسهیلات به استادان از جمله فعالیت‌های معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه استان مرکزی است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فعالیت های انجام شده در امور تسهیلاتی این معاونت بیان کرد: اعزام 70خانواده و 150نفر از طلاب مجرد به زیارت بیت الله لحرام، برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی در مدرسه علمیه امام خمینی اراک، برگزاری کلاس آموزش عربی در مدرسه امام رضا(ع) شازند و مدرسه امام مهدی(عج) اراک، پرداخت کمک هزینه ازدواج به متاهلین، پرداخت وام قرض الحسنه پنجاه میلیون ریالی به طلاب بخشی از فعالیت های انجام شده در جهت خدمات تسهیلات عمومی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی است.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان این که فعالیت های ارزنده ای در بخش خدمات پشتیبانی اردوها به طلاب محترم استان مرکزی ارائه شده است، اظهار داشت: تهیه محل اسکان در مشهد مقدس و قم برای اردو های مدارس علمیه استان مرکزی، مساعدت مالی به برگزاری اردوهای آموزشی تهذیبی مدارس علمیه استان مرکزی، اعزام طلاب مجرد و طلاب معیل به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بخشی از فعالیت های انجام شده در امور پشتیبانی اردوه های معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی می باشد و برنامه های خوبی رادر بخش امور خدماتی طلاب در پیش داریم. /842/ت 302 /ب6

ارسال نظرات