۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۴۴۵۳۶

آموزش 263 قرآن آموز در مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی گفت: دوره های آموزشی مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم، با برپایی پانزده کلاس مختلف و با حضور 263 قرآن آموز، در حال برگزاری است.
آموزش قرآن کريم

حمیده کرمی، معاون آموزش و پژوهش موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به استمرار کلاس‌های آموزش قرآن کریم، اظهار داشت: 15 کلاس مختلف در رشته های حفظ، روخوانی ، تجوید سطح یک و دو، مفاهیم و دوره های ویژه خردسالان در حال برگزاری است.

 

وی افزود: آموزش قرآن کریم از مهرماه امسال با پذیرش 263 قرآن آموز در سطح استان، شروع شده و تا پایان سال این کلاس‌ها که از طرف موسسه دارالحافظین برگزار می‌شود، ادامه دارد.

 

کرمی با اشاره به زمان برگزاری این کلاس‌ها، ادامه داد: به دلیل محصل بودن اکثر شرکت کنندگان در این کلاس‌ها، بیشتر کلاس‌ها در روزهای تعطیل یعنی پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها برگزار می‌شوند.

 

معاون آموزش و پژوهش موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی اضافه کرد میرقلج، سلیمانی، لاهوتی، عیاری، مکتوبی، مولایی، حاجیلو، شیرزادیان و یگانه اساتیدی هستند که در این دوره‌های آموزشی کلاس‌ها را اداره می‌کنند.

 

وی به بیان دیگر برنامه‌های جانبی این دوره آموزشی پرداخت و افزود: جلسات تربیتی، مشاوره آموزشی، کارگاه تربیتی ویژه والدین با حضور اساتید تربیتی، مسابقات مختلف داخلی و اردوهای تفریحی از دیگر برنامه‌هایی است که به همراه کلاس‌های آموزشی در این مؤسسه برگزار می‌شود.

 

کرمی با اشاره به حضور حافظان قرآن کریم در دارالحافظین، گفت: حافظان قرآن کریم با هدف پیشرفت در روند حفظ و یادآوری محفوظات خود، هر هفته به این مؤسسه رجوع کرده و از لابراتوار این مجموعه قرآنی استفاده می‌کنند./936/ت302/ب4

ارسال نظرات