۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۰۳۰۶
در نشستی علمی؛

تأثیرگذاری اندیشه عرفانی امام خمینی بر ساحت‌های تربیتی تبیین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی تبیین تأثیرگذاری اندیشه عرفانی امام خمینی(ره) بر ساحت‌های تربیتی را برگزار می‌کند.
تأثیرگذاری اندیشه عرفانی امام خمینی بر ساحت‌های تربیتی تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا، بنابر اعلان گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هدف از برگزاری این نشست، تبیین پیامدها و آثار رویکرد عرفانی امام خمینی(ره) بر ساحت های تربیت بویژه تربیت اخلاقی است.

 

اینکه اندیشه و رویکرد عرفانی امام خمینی«قدس سره» دارای چه ویژگی ها و شاخصه هایی است؟ ابعاد عرفانی شخصیت امام خمینی«قدس سره» چیست؟ و چگونه اندیشه تربیتی امام خمینی«قدس سره» از اندیشه عرفانی او تأثیر پذیرفته است؟ از جمله سوالاتی است که در این نشست علمی توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد بهشتی استادیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بدان ها پاسخ داده می شود.

 

نشست علمی تبیین تأثیرگذاری اندیشه عرفانی امام خمینی بر ساحت‌های تربیتی با دبیری حجت‌الاسلام و المسلمین محمود نوذری استادیار و مدیر گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پنج شنبه 14 اسفند از ساعت 10 تا 12 صبح در سالن اجتماعات پژوهشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است./907/د102/ی

ارسال نظرات