۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۵۲۵۱۵
در حرم مطهر رضوی؛

محفل انس با قرآن ویژه تحویل سال نو برگزار می‌شود

خبرگزارش رسا ـ محفل انس با قرآن کریم ویژه تحویل سال نو با تلاوت برجسته‌ترین قاریان کشور همزمان با آخرین جمعه سال در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
محفل انس با قرآن ويژه تحويل سال نو

مهدی لسانی، رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که برنامه های قرآنی نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، گفت: از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده دو محفل انس با قرآن کریم همزمان با شب تحویل سال نو است که در دارالقرآن الکریم واقع در صحن جمهوری اسلامی و در رواق دارالحجه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

 

 

وی تصریح کرد: کرسی تلاوت ویژه تحویل سال از ساعت 19 تا 20:30 در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی میزبان عاشقان هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است که با قرائت قاریانی چون حجت الاسلام شجاع، نجات حسینی و حسنی کارگر برگزار می شود.
 
 
 
رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه قرآنی در میان شرکت کنندگان، اجرای سرود و تواشیح گروه های «عروه الوثقی» و «سیرة النبی» از جمله برنامه هایی است که پس از تلاوت قرآن کریم برگزار می شود.
 
 
 
لسانی یادآور شد: این برنامه با کمی تأخیر از ساعت 20 از شبکه قرآن سیما پخش می شود و ویژه برنامه تحویل سال جدید نیز از ساعت 23:30 با تلاوت سیدجواد حسینی قاری بین المللی در رواق دارالحجه آغاز می شود./1308/ت303/ب4
ارسال نظرات