۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۵۳۳۰۲
معاون فرهنگی سازمان اوقاف خبر داد؛

بازدید بیش از 51 میلیون نفر بار زائر از امامزادگان در ایام تعطیلات نوروز

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شرفخانی با بیان این که طرح نوروزی آرامش بهاری از 28 اسفند تا 14فروردین ماه در 2326امامزاده کشور بقعه متبرک برگزار شد، گفت : بیش از 51میلیون و 715 هزار نفر بار زائر از امامزادگان در ایام تعطیلات نوروز بازدید کردند.
حجت الاسلام احمد شرف خاني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شرفخانی با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: این طرح ملی با هدف خدمت رسانی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح دینی زائران و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی کشور با بسیج بیش از 30 هزار نفر از کارکنان سازمان اوقاف، خدام و هیأت امنا و فعالیت تبلیغی بیش از 5 هزار نفر از مبلغان روحانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری امسال از 28 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه در 2326 امامزاده کشور برگزار شد، تصریح کرد: مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور امسال با حضور بیش از دو میلیون نفر از ارادتمندان اهل بیت(ع) در 1665 امامزاده برگزار شد.

حجت الاسلام شرفخانی افزود: مردم ایران اسلامی ترجیح می دهند در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان کشور و در فضایی معنوی، سال نو را آغاز کنند و برای تحویل سال این امامزادگان بزرگوار را واسطه خیر و برکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: براساس گزارش های رسیده امسال در مجموع بیش از 51 میلیون و 715 هزار نفر بار زائر از آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور بازدید کرده و از برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقامتی این اماکن بهره مند شدند./1325/د101/س

ارسال نظرات