۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۷۶۴
معاون نظارت و ارزشیابی حوزه‌های علمیه خواهران تشریح کرد؛

تبیین صحیح سیره فاطمی جلوی تقلید بانوان از زنان غربی را می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون نظارت وارزشیابی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که استکبار جهانی از زن به عنوان یک ابزار و کالای اقتصادی استفاده می‌کند، گفت: برای این که بانوان جامعه ما از زن‌های غربی تقلید نکنند باید سیره زندگی حضرت زهرا(س) برای دختران و بانوان کشور به درستی تبیین و تشریح شود.
تبیین صحیح سیره فاطمی جلوی تقلید بانوان از زنان غربی را می‌گیرد

حجت الاسلام خلیل جلالت دانش، معاون نظارت و ارزشیابی حوزه‌های علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به رفتار و سیره اخلاقی حضرت زهرا(س) در خانواده اشاره کرد و گفت: ایشان در بهترین خانواده جهان رشد و تربیت یافته‌اند، پدر ایشان سرآمد کل مردمان جهان و مادرشان سرآمد زنان تمام دنیا است، بنابراین حضرت زهرا(س) الگوی مناسبی برای مردمان جامعه در موضوع تحکیم خانواده است.

 

حجت الاسلام جلالت دانش در بخش دیگر از سخنانش با بیان این که استکبار جهانی از زن به عنوان یک ابزار و کالای اقتصادی استفاده می‌کند، افزود: برای این که بانوان جامعه ما از زن‌های غربی تقلید نکنند باید سیره زندگی حضرت زهرا(س) برای دختران و بانوان کشور به درستی تبیین و تشریح شود.

 

وی در ادامه سخنان به بیان فعالیت‌ها سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س) در عرصه‌های مختلف جامعه پرداخت و ابراز کرد: در حدیثی از امام زمان(عج) آمده است که من از مادرم فاطمه(س) در اداره حهان الگو می‌گیریم؛ همچنین سیره سیاسی و اجتماعی زندگی ایشان الگوی جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

معاون نظارت و ارزشیابی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که حضرت زهرا(س) در دفاع حریم ولایت و امامت در جامعه حضور سیاسی فعال داشته است، اظهار کرد: بانوان جامعه ما می‌توانند با الگو قرار دادن سیره اجتماعی و سیاسی ایشان، در فعالیت‌ها سیاسی، دفاع از انقلاب اسلامی، شرکت در راهپیمایی‌ها و دفاع نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور فعال و مؤثری داشته باشند./998/ت302/ف

ارسال نظرات