۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۵۳۸۶۲
نایب رییس فراکسیون زنان مجلس:

حرکت در مسیر حضرت زهرا انسان را از بی بصیرتی و بی هدفی نجات می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی و بی هدفی نجات داده و مایه سعادت دنیا و آخرت می شود.
شهلاميرگلوبيات نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس فراکسیون زنان مجلس عصر امروز 19 فروردین در مراسم جشن بزرگ کوثر در زرندیه گفت: زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند مسلما پرداخت به ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت می تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه شیعی باشد.

 

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: زنان مسلمان ایران زمین با الگو قرار دادن و تاسی از زندگی پر از خیر و برکت بانوی آب و آئینه، به بلندترین قله‌های کمال انسانی راه خواهند یافت.

 

میرگلوبیات با بیان این که حضرت زهرا(س) همیشه رفتاری سرشار و آمیخته از ادب و تواضع و فروتنی نسبت به پدر داشت تصریح کرد: حضرت زهرا(س)، الگوی تمام زنان و مادران مسلمان است و امیدواریم زنان مسلمان با سرمشق قرار دادن زندگی ایشان در مسیر کمال و معنویت قدم بردارند.

 

وی بیان داشت: گرچه حضرت فاطمه(س) عمر کوتاهی داشت اما در همین عمر کوتاه آنچنان از ایشان رفتار، گفتار، سکنات و اقوال غنی و پرمغز و درس آموز نقل شده که یک الگوی کامل و بسیار روشن برای زندگی بشری است.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه افزود: فاطمه(س) هیچ گاه حتی اموری را که احتمال می داد علی(ع) قادر به تدارک آنها نباشد، از او طلب نمی کرد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: بانوان جامعه باید با تاسی از سیره و منش حضرت زهرا(س) شیوه همسرداری و تربیت فرزندان صالح را الگوی خود قرار دهند.

 

وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی مردان و زنان مسلمان است و همگی به آن افتخار می کنند و این الگو بودن، هدف دار بودن زندگی را معنا می کند؛ حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی و بی هدفی نجات داده و مایه سعادت دنیا و آخرت می شود.

 

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس در ادامه گفت: زن ایرانی امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسی جستن از شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) در اوج عزت و موفقیت قرار دارد. /842/پ202/ب4

ارسال نظرات