۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۵۵۵۰۸
از سوی مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مطرح شد؛

بررسی عملکرد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال گذشته

خبرگزاری رسا ـ مدیر روایط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: در هفته گذشته مسؤولان پژوهشگاه به تبیین عملکرد این مرکز در سال 93 پرداختند و چشم انداز این پژوهشگاه در سال 94 را بررسی کردند.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

محمد حسین کاظمی زاده مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‏و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فعالیت‏های هفته گذشته این مرکز گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به منظور توسعه همکاری ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی و بهره گیری از امکانات موجود برای تحقق اهداف مشترک، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

 

وی افزود: معرفی اولویت های پژوهشی به یکدیگر در موضوعات مرتبط با فعالیت های دو مرکز، شبکه سازی به منظور افزایش توانمندی های علمی و پژوهشی، ارائه مشاوره، سیاست پژوهشی به کانون‏ها و مراکز سیاست گذاری و شبکه سازی متخصصین، فناوری و پژوهشگران حوزه مرتبط با توسعه علم و فنّاوری برخی از زمینه های همکاری قید شده در این تفاهم نامه است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین همکاری در برگزاری نشست‏ها، ‌سمینارها و کرسی های علمی مشترک با هدف ایجاد فضای مطلوب برای بحث و بررسی موضوعات مرتبط با طرح های پژوهشی دو مرکز و تقویت بسترهای نظریه پردازی در قلمرو علوم انسانی اسلامی از دیگر موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

 

کاظمی زاده ابراز داشت: این تفاهم نامه از زمان امضای آن تا زمانی که طرفین تمایل به ادامه اجرای مفاد آن داشته باشند، معتبر است و معاونین پژوهشی دو مرکز به نمایندگی از دو طرف ضمن برنامه ریزی برای تحقق حداکثری مفاد تفاهم نامه بر نحوه اجرای آن نظارت می کنند.


مدیر روابط عمومی حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اولین جلسه بررسی گزارش عملکرد سال 1393 و برنامه عملیاتی سال 1394 گروه‌های پژوهشی با حضور رییس پژوهشگاه برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه که اختصاص به گروه مدیریت داشت افزون بر رییس پژوهشگاه، معاون پژوهشی، اعضای هیأت علمی گروه مدیریت و همکاران حوزه مدیریت امور پژوهشی و همکاری‌های علمی حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا عملکرد اعضای گروه مدیریت در سال 1393 مورد ارزیابی قرار گرفت سپس اعضا توضیحات لازم را پیرامون  نحوه عملکردشان در سال مزبور بیان کردند و در ادامه برنامه های اعضای این گروه برای سال 1394 مورد بررسی قرار گرفت./1329/ت302/ف

ارسال نظرات