۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۲۵۶۱۰۴
آیت الله علما:

شهدا نمونه بارز ایثار و از خود گذشتگی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با حضور در منزل شهید والامقام، عبدالرضا زنگنه، گفت: شهدا برای پاسداری از اسلام، مملکت و ناموسشان تا پای جان مبارزه کردند.
آيت الله علما
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه شب گذشته در دیدار خانواده شهید والامقام عبدالرضا زنگنه، عنوان داشت: شهادت بالاترین پاداشی است که خداوند متعال می تواند به یک رزمنده جهاد فی سبیل الله دهد.
 
 
آیت الله علما اظهار داشت: بحمدالله امروزه نه تنها جمهوری اسلامی ایران، بلکه جهان اسلام به برکت و پشتوانه خون شهیدان به اقتدار رسیده است، شهدا نمونه بارز ایثار و ازخود گذشتگی هستند و باید هنرمندان، چهره واقعی اینگونه شهدا را به جوانان و نسل امروزی بشناسانند.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به از خودگذشتگی شهدا افزود: شهدا در راستای رسیدن به اهداف خود و پاسداری از دین و مملکت و ناموسشان تا پای جان مبارزه کردند.
 
 
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «مادرانی که عزیزانشان، به شهادت رسیده اند، ما دیدیم آن چنان از خودشان استقامت نشان دادند که انسان را به حیرت فرو می‌برد» افزود: خداوند متعال جایگاهی ویژه برای خانواده های شهدا فراهم کرده است.
 
 
در پایان دیدار آیت الله علما ضمن اهدای یک جلد قرآن نفیس، از مادر این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
 
گفتنی است، شهید والامقام عبدالرضا زنگنه از نخستین نیروهای سپاه پاسداران استان کرمانشاه و فرمانده محور عملیاتی گیلانغرب بوده که در هنگام نفوذ نیروهای دشمن به این شهرستان و در تاریخ 3/7/59 به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است./967/پ203/ب4
ارسال نظرات