۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۵۷۰۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

انتقال مبانی دینی و انعکاس فعالیت‌های فرهنگی در رأس برنامه‌های خبرگزاری‌ها باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انتقال مفاهیم و مبانی دینی و انعکاس فعالیت های فرهنگی در رأس برنامه های خبرگزاری ها باشد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه سردبیر و جمعی از دبیران این خبرگزاری با حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر دیدار و گفت‌‍وگو کردند.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از فعالیت های مهم خبرگزاری رسا گفت: انتقال مفاهیم و مبانی دینی و انعکاس فعالیت های فرهنگی صورت گرفته فرهنگ دینی و کارکردهای انقلابی نظام اسلامی باید در راس برنامه های خبرگزاری ها باشد و بهره لازم را از وضعیت ایجاد شده ببرند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی در این دیدار گفت: شما اصحاب حوزه خبر سعی تان باید این باشد که مسائل سازنده و دارای بازخورد مثبت را در جامعه دنبال کنید.

 

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی از اهمیت فوق العاده ای در بین عموم مردم برخوردار است، گفت: خوشبختانه در حوزه دین فعالیت های بسزایی در این عرصه مشاهده می شود، البته با توجه به تبلیغات گسترده دشمن و تهاجم فرهنگی آن می طلبد که در حوزه دین فعالیت های چشم گیرتری انجام شود.

 

سروستانی تاکید کرد: باید از این فرصت در راستای تبلیغ دین به نحو شایسته استفاده شود. 

 

در این دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با تشریح فعالیت‌های این خبرگزاری گفت: خبرگزاری رسا حدود 12 سال است که راه اندازی شده و در استان‌های سراسر کشور مشغول به انعکاس فعالیت‌های حوزه روحانیت است.

 

حجت‌الاسلام محققی با بیان این‌که رسا یک خبرگزاری طلبگی است ابراز کرد: این خبرگزاری یک رسانه خودجوش از بین طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور است و در راستای انعکاس فعالیت‌های حوزه روحانیت مستقل عمل کرده است.

 

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این نشست بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در انتشار فعالیت های دینی در سطح جامعه تاکید کرد.

 

وی بیان داشت: با توجه به وجود شبکه های تبلیغی در استان، ظرفیت های خوبی در حوزه معنوی مشاهده می شود.

 

حجت الاسلام محمود نیا تعداد خانه های عالم موجود در استان را 106 خانه عنوان کرد، و بیان داشت: از این تعداد 43 خانه عالم دارای روحانی، 28 خانه فاقد روحانی هستند؛ همچنین تعداد 23 روستا در استان بوشهر از خانه عالم برخوردار نیستند./833/پ202/ب4

ارسال نظرات