۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۷۳۹
همزمان با روز مبعث نبی مکرم اسلام؛

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز مبعث پیامبر اکرم(ص)، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در اردبیل برگزار می شود.
محفل قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام احمد علی نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، عصر امروز با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در اردبیل، خاطرنشان کرد: این محفل نورانی به همت اوقاف وامور خیریه استان اردبیل با حضور استاد عادل الباز سالم، قاری برجسته مصری بمناسبت فرا رسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در اردبیل برگزارمی شود.

 

وی افزود: این محفل نورانی با حضور قاریان و حافظان ممتاز کشوری و بین المللی اردبیل در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم آل محمد(عج) اردبیل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علی نسب با اشاره به اینکه این محفل نورانی برای ایجاد شور و اشتیاق دربین علاقه مندان به قرآن و قاریان قرآن کریم است، گفت : این محفل قرآنی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزارمی شود که پس از آن مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اردبیل به سخنرانی پرداخته و برنامه ها با مداحی به پایان می رسد.

 

وی با اشاره به قرائت قرآن کریم از سوی اساتید و قاریان برجسته استانی در این محفل قرآنی، تصریح کرد: محمدپناهنده، حاج رضا محمدپور، رسول تمجید و بهزاد هژبری در کنار قاری بین المللی کشور مصربه قرائت آیاتی از کلام الله مجید می پردازند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف اردبیل، بیان داشت: در مناسبت های مختلف به ویژه ایام رجب، شعبان و رمضان سعی داریم تا با تقویت و گسترش برنامه و محافل قرآنی بتوانیم علاقه مندان و مشتاقان کلام الهی را جذب چنین محافلی کرده و آنها به سمت قرائت و تدبر در قرآن کریم سوق دهیم.

 

حجت الاسلام علی نسب بیان کرد: در کنار بها دادن به این امر معنوی، اوقاف و امور خیریه تلاش می کند تا در جامعه با ترویج مبانی دینی و اعتقادی آموزش و حفظ قرآن کریم را توسعه داده و جوانان و نوجوان را به این امر معنوی جذب کند.

 

این مسؤول با اشاره به فرارسیدن شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، گفت: در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) نیز مراسم شبی با شهدا با حضور جمعی از مسؤولان استانی در جوار پیکر مطهر دو شهید گمنام عملیات خیبر امشب  بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار می شود./937/پ203/ب4

ارسال نظرات