۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۶۱۸۰۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان:

جامعه عامل به رهنمودهای قرآنی از آسیب‌ها در امان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: جامعه ای که بر اساس احکام و رهنمودهای قرآن عمل کند قطعا به پیشرفت و تعالی خواهد رسید و این مهم سبب دور شدن اسلام از هرگونه گزند و آسیبی خواهد شد.
سلمان روحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، سلمان روحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، پیش از ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم، با بیان اینکه قرآن تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان ها است، عنوان داشت: قرآن سبب رشد ایمان و جهت دهی به حرکت انسان می شود.


روحی تصریح کرد: نباید به دشمنان اسلام اجازه دهیم که فرهنگ غرب را وارد کشورمان کنند، از این رو می توانیم با تکیه به قرآن و مفاهیم آن از این دسیسه دشمن جلوگیری کنیم.


وی در ادامه افزود: غرب از سوی فرقه های مختلف در صدد خدشه دار کردن چهره واقعی اسلام است، وظیفه مسلمانان است که هوشیار باشند و با آگاهی و استفاده از رهنمودهای قرآن، حیله های دشمن را خنثی کنند.


مدیر اوقاف و امور خیریه استان کردستان، خطاب به جوانان، بیان داشت: جوانان با عمل به کلام نورانی و دستورالعمل های قرآن می توانند راه سعادت خود را پیدا کنند و می توانند خود را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن حفظ کنند.


این مسؤول، عنوان کرد: جامعه ای که بر اساس احکام و رهنمودهای قرآن عمل کند قطعا به پیشرفت و تعالی خواهد رسید و این مهم سبب دور شدن اسلام از هرگونه گزند و آسیبی خواهد شد.


روحی در پایان، اظهار داشت: با برگزاری محافل انس با قرآن، سعی کنیم که فضای شهر را نورانی کنیم و با استمرار این عمل سبب ایجاد روحیه نشاط و خودباوری در بین نسل جوان شویم./857/پ202/ب4

ارسال نظرات