۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۶۲۸۳۶
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی بود، گفت: مردم و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در سایه وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.
حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني‌پور مديريت حوزه هاي علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که دشمن باور نمی‌کرد که ملت ایران در آن شرایط بتواند خرمشهر را آزاد کند خاطر نشان کرد: رزمندگان در آن دوران با دست خالی در برابر دشمنی که از سوی کشورهای قدرتمند حمایت می شد توانست به پیروزی بزرگی دست یابد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی بود، اظهار داشت: مردم و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در سایه وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با اشاره به این که وحدت، مقاومت و ایستادگی مردم منجر به آزادسازی خرمشهر شد بیان داشت: آزادسازی خرمشهر آنقدر غرور آفرین بود که مردم ایران را به وجد آورد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این نشان از ایستادگی، ایثار و خلوص نیت رزمندگان غیور بوده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در رابطه با عملیات بیت المقدس تصریح کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان برجسته ترین عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به این که  ایران اسلامی در فتح خرمشهر با وجود محدودیت تجهیزات در پناه دین خدا پیروز شد، خاطرنشان کرد: ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران با وجود محدودیت امکانات و تجهیزات در برابر ابر دشمنان به خوبی ایستادگی کرد و سرانجام توانست یک پیروزی تاریخی به دست آورد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور اظهار داشت: سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و همچنین فرصتی برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور عزیز و پر افتخارمان است.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان این که آزادسازی خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق بوده است، گفت: با فتح خرمشهر برتری نظامی کشور عزیزمان بر عراق مورد توجه خاص جهانیان قرار گرفت./842/ت302/ب4

ارسال نظرات