۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۳۱۱۶
امام جمعه ایلام:

روحانیان نقش ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایلام در جمع طلاب حوزه علمیه این استان، گفت: طلاب و روحانیان در دوران دفاع مقدس در جبهه ها افزون بر وظیفه تبلیغ و تبیین دین اسلام به عنوان رزمنده نیز حضور داشتند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، امام جمعه ایلام، به مناسبت سوم خرداد در جمع طلاب حوزه علمیه این شهر، عنوان داشت: دفاع مقدس سرشار از برکاتی است که حماسی ترین آن آزادسازی خرمشهر است.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، اظهار داشت: در این عرصه شاهد هجمه های فرهنگی دشمن هستیم و از هر روش و تفکر جدید برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند از این رو می توانیم با استفاده از تجربه رزمندگان و عمل به وصایای شهدا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد.


امام جمعه ایلام، تصریح کرد: طلاب و روحانیان در تمام عرصه های تاریخ نقش تأثیر گذاری داشته اند و در تمام زمینه ها پیشتاز هستند و در دوران دفاع مقدس نیز در بسیاری از عملیات ها شرکت داشتند.


وی بیان داشت: طلاب و روحانیان در دوران دفاع مقدس در جبهه ها نیز افزون بر وظیفه تبلیغ و تبیین دین اسلام به عنوان رزمنده نیز حضور داشتند و در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن فعالیت می کردند.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، عنوان داشت: طلاب مواظب باشند که دچار دنیازدگی و بی بصیرتی نشوند و باید خود را در تمام زمینه ها تقویت کنند و آگاهی خود را بالا برده چرا که دشمن از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند./857/پ203/ب4

ارسال نظرات