۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۶۴۹۱۳

آزمون سطح سه طلاب مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه از برگزاری آزمون سطح سه طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: آزمون سطح دو طلاب مدارس علمیه نیز در 20 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
معاونت آموزش حوزه علميه خواهران

حدیث بابایی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری آزمون سطح سه طلاب مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه خبر داد.


وی افزود: 163 نفر از طلاب در این آزمون شرکت کردند که 22 نفر به صورت بازپذیری آزمون دادند و نتیجه این آزمون هیجدهم شهریور ماه جاری اعلام خواهد شد.


معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: آزمون سطح دو طلاب مدارس علمیه در 20 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


وی اظهار داشت: طلابی که در آزمون سطح سه موفق به کسب نمره قبولی می شوند پس از مصاحبه هایی که از آن ها به عمل خواهد آمد آماده تحصیل در سطح بعدی، خواهند شد.


بابایی در پایان گفت: طلاب باید از معنویات بالایی برخوردار باشند چرا که، مسیری که این عزیزان انتخاب کرده‌اند بسیار مقدس بوده و از جایگاه والایی برخوردار است، مردم نگاه ویژه ای به روحانیت دارند، از این رو باید طلاب با رفتار و اخلاق اسلامی خود، مخاطبان را جذب و به سوی سعادت الهی هدایت کنند./857/ت303/ح

ارسال نظرات