۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۶۷۵۹۵
مدیر کل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، گفت: نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز برگزار می شود.
رحيمي زنگنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی برگزار می شود.


رحیمی زنگنه به تشریح برنامه های این نمایشگاه پرداخت و تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز در 60 غرفه و در مجتمع فرهنگی هنری انتظار استان کرمانشاه برپا می شود.


این مسؤول خاطر نشان کرد: نرم افزارهای قرآنی نیز در این نمایشگاه در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد که 10 غرفه پیرامون نرم افزارهای قرآنی به فعالیت می پردازند.


وی در ادامه از برگزاری 28 محفل انس با قرآن کریم در استان خبر داد و  ابراز کرد: سخنرانی، محافل انس با قرآن کریم، شعر آیینی و ... از مهم ترین برنامه های دیگر این نمایشگاه است.


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به همکاری تمام شهرستان ها در برپایی محافل انس با قرآن اشاره کرد و گفت: در هر شهرستان دو محفل انس با قرآن برگزار می شود.


رحیمی زنگنه به فعالیت های کانون های مساجد در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: 188کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و 288 کانون در مساجد روستایی به فعالیت هایی در راستای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان می پردازند.


این مسؤول در پایان بیان داشت: از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان به برپایی کلاس های حفظ، قرائت، تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم اشاره کرد که بهترین وسیله برای تربیت اخلاقی و اسلامی در نوجوانان و جوانان است./857/پ202/ب4

ارسال نظرات