۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۶۷۶۲۸
استاندار قم در بازدید از خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

نقش رسانه ها در تحقق همدلی و همزبانی/ دود اختلاف مسؤولان به چشم مردم می رود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در بازدید از خبرگزاری رسا، ضمن تاکید بر نقش مهم و حساس رسانه های گروهی در تحقق شعار سال، هرگونه اختلاف بین مدیران را عامل ایجاد مشکلات برای مردم دانست.
صالحي منش حضور استاندار قم در خبرگزاري رسا حضور استاندار قم در خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش استاندار قم در بازدید از خبرگزاری رسا که پیش از ظهر امروز صورت گرفت، ضمن تشکر از مدیرعامل خبرگزاری رسا و گزارش ارائه شده از سوی مسؤولان این رسانه حوزوی، این گزارش را امیدوار کننده توصیف کرد.

 

 

استاندار قم در ادامه با اشاره به تاکید مدیرعامل خبرگزاری رسا مبنی بر لزوم وحدت و همدلی مسؤولان استان برای خدمت رسانی بهتر به مردم و شهروندان، تصریح کرد: لازمه یک مدیر داشتن سعه صدر است و به هر میزان مسؤولیت انسان بالاتر باشد باید از سعه صدر بیشتری برخوردار باشد.

 

 

 

حجت الاسلام صالحی منش تاکید کرد: برخورد متواضعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مسائل باید برای همه ما درس باشد؛ با وجود سنگینی مسؤولیت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، سعه صدر و تحمل ایشان از همه بیشتر است.

 

 

 

استاندار قم افزود: اگر مردم احساس کنند در بین مدیران و مسؤولان اختلافی وجود دارد، آرامش از آنان سلب می شود؛ بنابراین باید توجه داشت که در سایه همدلی و وحدت است که کارها پیش می رود؛ اختلاف به همه ضرر می زند و دودش همیشه به چشم مردم می رود.

 

 

 

وی بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا همدلی و همزبانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در جامعه محقق شود و رسانه ها در این باره مسؤولیت سنگینی را عهده دار هستند.

 

 

 

حجت الاسلام صالحی منش در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های خبرگزاری رسا، توصیه هایی به منظور ارتقای کار این رسانه حوزوی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه این رسانه توانسته است جایگاه خوبی را پیدا کند و بنده نیز به صورت مستمر اخبار شما را پیگیری و دنبال می کنم.

 

 

 

استاندار قم همچنین از خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی درخواست کرد مسائل و معضلات اجتماعی همچون بدحجابی، بیکاری، فقر، ربا خواری و اعتیاد را آسیب شناسی کرده و تحلیل مسائل اجتماعی را با واقع نگری دنبال کند و رسالت نهادهای مختلف از جمله حوزه را در این راستا به آنان گوشزد کند.

 

 

 

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده وقتی به عنوان استاندار قم انتخاب شدم، خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم و ایشان تاکید کردند شما نماینده حاکمیت و نظام هستید و من هم با همین نگاه به مسؤولیت توجه می کنم.

 

 

 

نماینده عالی دولت در قم بیان داشت: بنده با همین نگاه توانسته ام ارتباط معقول و منطقی همراه با واقع نگری بین دولت و روحانیت برقرار کنم و این مساله نیز توفیقی الهی بوده است.

 

 

 

حجت الاسلام صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره خطر جریان های تکفیری با حضور اندیشمندان جهان اسلام در شهر مقدس قم که با ابتکار حضرت آیت الله مکارم شیرازی انجام شد، گفت: ایشان کار بزرگی را انجام دادند و توانستند حرکت بسیاری خوبی را در رد اندیشه تکفیر و همچنین تقویت تقریب مذاهب اسلامی بردارند. /924/

 


ارسال نظرات