۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۲۶۸۱۹۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

حضور مبلغان در مناطق محروم، تهدید و خطرات دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: دشمنان اسلام در مناطق محروم به صورت جدی علیه نظام و اسلام فعالیت دارند از این رو حضور روحانیان و مبلغان در مناطق محروم و دور افتاده تهدید و خطرات دشمن را خنثی می کند.
حجت الاسلام محمد فتاحي

حجت الاسلام محمد فتاحی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان عنوان داشت: روحانیان و مبلغان به مناطق محروم و دور افتاده اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام فتاحی اظهار داشت: امید است در ماه  مبارک رمضان بیشتر مناطق محروم را تحت پوشش قرار دهیم و مبلغان در آن مناطق مستقر شوند و به وظیفه خود که تبلیغ و ترویج دین اسلام است بپردازند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام در این مناطق به صورت جدی بر علیه نظام و اسلام فعالیت دارند از این رو حضور روحانیان و مبلغان در مناطق محروم و دور افتاده تهدید و خطرات دشمن را خنثی می کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: برنامه هایی نیز بعد از ایام ماه مبارک رمضان برای حضور روحانیان در روستاها و مناطق دور افتاده را داریم که بتوانند در طول سال برنامه های فرهنگی و دینی خود را پیاده کنند.

 

این مسؤول با اشاره به اعزام 365 روحانی و مبلغ به مناطق روستایی عنوان داشت: از این تعداد 120 نفر از قم و 245 نفر نیز از روحانیان و مبلغان بومی هستند.

 

وی در پایان ابراز کرد: روحانیان و مبلغان مستقر به شبهات و مسائل شرعی روستاییان پاسخگو هستند و برپایی نماز جماعت، سخنرانی، شفاف سازی مسائل سیاسی و همچنین پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نیز از برنامه های آن ها می باشد و امید است که با برگزاری این برنامه ها بتوانیم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده و قدمی در راه استحکام دین اسلام برداشته باشیم./857/ت302/ب4

 

ارسال نظرات