۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۷۳۶۲۶
دبیر شورای عالی حوزه:

حرکت تیم مذاکره در مسیر ترسیم شده از سوی رهبری ضامن موفقیت در مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن توصیه ای به تیم مذاکره کننده، گفت: ملت شریف ایران هم بیدار و هم هوشیارند و حساسیت راهپیمایی روز قدس را تشخیص دادند و شرکت در این راهپیمایی را وظیفه خود دانستند.
آيت الله مقتدايي حضور مراجع و علما در راهپيمايي روز جهاني قدس در قم حضور مراجع و علما در راهپيمايي روز جهاني قدس در قم/ عکس آرشيوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌‌الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، پس از تشکر از مردم به خاطر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده از مطالبی را که رهبری پیشنهاد کرده و دستور داده اند، تخطی نکنند و اگر در همان خطی که رهبر معظم انقلاب ارائه کرده اند، حرکت کنند، قطعا ضامن عزت و سرافرازی کشور خواهد شد؛ امیدواریم تیم مذاکره کننده تأکیدات رهبر معظم انقلاب را مد نظر داشته باشند که مطالب رهبری همان خواسته­های ملت ایران است.

 

وی درباره حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور مردم در راه­پیمایی بسیار خوب بود و ملت شریف ایران هم بیدار و هم هوشیارند و حساسیت راه پیمایی روز قدس را تشخیص دادند که شرکت در این راه پیمایی را وظیفه خود دانستند.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: احساس می­کنم که حضور مردم در راهپیمایی امسال از سال های گذشته گسترده­تر و با نشاط­تر است و جوانان نیز با نشاط در کنار اقشار مختلف شرکت کرده­اند.

 

آیت‌‌الله مقتدایی گفت: خداوند ان شاء الله به همه مردم اجر عنایت بفرماید که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه قدم بر می­دارند و در راهپیمایی شرکت می کنند، در صراط نلغزد و موجب بهشتی شدن آنها شود./822/پ202/ج

ارسال نظرات