۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۶۶۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

روز قدس محور وحدت امت اسلامی است/ مشاهده همدلی و همزبانی دولت و ملت در روز قدس

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر با محور وحدت خواندن روز قدس، ابراز داشت: روز قدس به فرموده امام روز اسلام است و تنها متعلق به ملت مظلوم فلسطین نیست، روز قدس روز وحدت میان امت اسلامی است.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این روز از اهمیت بالایی برخوردار است و اهمیت آن بر امت مسلمان ایران و جهان روشن است.
 
وی با بیان این‌که مبارزات مردم فلسطین قبل اعلام جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس از جانب امام راحل از کندی حرکت رنج می برد، ادامه داد: روز جهانی قدس با اعلام امام راحل شکل گرفت و روح تازه ای را بر مبارزات ملت فلسطین دمید و بر انتفاضه مردم فلسطین جان تازه ای بخشید.
 
امام جمعه اهر با اشاره به اشراف مردم به مسائل سخت منطقه ای، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با وقوف به نیت های پلید استعمار برای تفرقه میان امت اسلامی و تضعیف کشورهای منطقه با کاشتن نطفه ای خبیث داعش در خاورمیانه، در این روز انزجار خود را از سیاست های پلید کشورهای استکباری فریاد می زنند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس، اعلام حمایتی از مذاکره کنندگان هسته ای است تا با قوت و قدرت تمام از خطوط قرمز ملت و انقلاب حفاظت کنند.
 
عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: حضور دولت و ملت در کنار هم و با شعار واحد علیه جنایات رژیم صهیونیستی، سبب همدلی میان ملت و دولت است، هیچ جریان سیاسی در کشور از شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی خرسند نیست.
 
وی با محور وحدت خواندن روز قدس، ابراز داشت: روز قدس به فرموده امام روز اسلام است و تنها متعلق به ملت مظلوم فلسطین نیست، راهپیمایی روز قدس در تمام کشور های مسلمان اعلام همبستگی میان امت اسلامی است، این وحدت سبب عقب نشینی و وحشت رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش است.
 
حجت الاسلام حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد: امرزو شاهد حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس هستیم، ملت شریف ایران با لبیک به دعوت امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور گرم انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد می زنند./854/ت302/ح
ارسال نظرات