۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۷۴۱۸۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رعایت انصاف، بیان حقیقت و اصول اخلاقی باید سرلوحه فعالیت رسانه ای باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف را یکی از مهم ترین رسالت های رسانه ها دانست و گفت: رعایت انصاف، بیان حقیقت و اصول اخلاقی باید مد نظر رسانه ها قرار گیرد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم افتتاح مجله استانی بیشه کلا مازندران که در آمل برگزار شد با بیان این که هر قدمی در این راستا برداشته می شود بر محوریت دین مبین اسلام باشد، گفت: اهداف والایی که دارید در مسیر رضایت مندی مردم صورت گیرد که اجر و پاداش آن توسط خدا داده شده و عزت آفرین است.


وی با اشاره به این که در هر کاری مشکلات خاص خود وجود دارد، بیان داشت: کار خبرنگاری و اطلاع رسانی در جامعه امروز بسیار سخت و طاقت فرسا است که می طلبد مسوولان ساز و کارهای لازم را برای حمایت از رسانه ها و اصحاب آن فراهم کنند.


امام جمعه آمل خاطر نشان کرد: جمعیت بسیاری از مردم جهان مسلمان هستند که عزت پیامبر گرامی اسلام و مومنان باید حفظ شده و در این راستا به بهترین نحو ممکن قدم برداشته شود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیش از هشتصد ائمه جمعه در سراسر کشور مسوول تبلیغ دین مبین اسلام هستند، تصریح کرد: برای انجام این گونه کارها هیچ ردیف بودجه ای وجود ندارد که برای اداره امور ستاد نمازجمعه باید به دیگران متوسل شویم.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: مردم سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که به نحوی شایسته در نمازهای جمعه حضوری پررنگ و چشمگیر دارند.


وی با بیان این که ما باید نسبت به جامعه و مردم مسؤول باشیم، گفت: زمانی که مردم از مسؤولان رضایت داشته باشند خداوند متعال نیز از ما رضایت خواهد داشت.


غلامحسین شفیع زاده، فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این مراسم با اشاره به این که اصحاب رسانه در انعکاس اخبار حساسیت ویژه ای داشته باشند تا سبب تشویش اذهان عمومی نشود، بیان داشت: استان مازندران با دارا بودن قابلیت های صنعتی، کشاورزی و توریستی در سطح کشور پیشرو و فعال است که باید به نوعی شناسانده شود.


معاون استاندار مازندران افزود: سلاح اصحاب رسانه و خبرنگاران همانند سلاح رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که برای دفاع از مملکت و حقانیت دین مبین اسلام قدم برمی دارید.


وی با بیان این که حرمت و کرامت مردمی باید در روزنامه ها و سایت ها حفظ شود، تصریح کرد: دین مبین اسلام دین وحدت و بخشش بوده و هر کاری که انجام می شود در جهت خیر و صلاح نظام اسلامی باشد و کار شما اجرش کمتر از شهید و یا رزمنده نیست./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات