۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۶۶۲۸

نوزدهمین شماره ماهنامه ویدئویی بچه‌های انقلاب منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ملت ما به شناخت دشمن احتیاج دارد، سه نکته مهم هسته‌ای در کلام امام خامنه‌ای، مصرف تولیدات داخلی، فکت شیت ملت، یمن همان غزه است، جاسوسی تلفنی دولت فرانسه و ترس آمریکا از فناوری نظامی ایران از عنوان‌های نوزدهمین شماره ماهنامه ویدئویی بچه‌های انقلاب است.
ماه نامه بچه هاي انقلاب
علی آجرلو، مسؤول روابط عمومی مؤوسسه فرهنگی زمانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار نوزدهمین شماره ماهنامه ویدئویی بچه‌های انقلاب خبر داد و گفت: زمانه یک مؤسسه با ماهیت حوزوی بر مبنای تبیین و تبلیغ معیارهای ولایت‌فقیه در سیر گفتمان انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرماید که هیچ‌چیز برای من زیباتر و شیرین‌تر از تلاش یک طلبه جوان با ایمان و با امید نیست؛ مؤسسه فرهنگی زمانه این جمله معظم له را سرلوحه خود قرار داده است.
 
مسؤول روابط عمومی مؤوسسه فرهنگی زمانه با اشاره به رویکرد تولیدات رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب در مؤسسه زمانه، عنوان کرد: همه مجموعه‌های که در سطح کشور تولیداتی دارند در مؤسسه زمانه این تولیدات بازنشر و گسترش می‌یابند.
 
آجرلو با اشاره به لزوم تکیه‌بر محور ولایت‌فقیه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: پارامترها و معیارهای مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) برای ماهنامه ویدئویی بچه‌های انقلاب سرلوحه است و در این نوزده شماره تلاش شده است که برای تبیین این معیارها از سخنان امام و رهبری به‌طور دقیق‌تری استفاده شود.
 
وی افزود: برای تقویت بصیرت اجتماعی در این ماهنامه ویدئویی تحلیل‌های برخی از وقایع ماه آینده نیز ارائه می‌شود که خود منجر به استقبال مخاطبان این ماهنامه شده است.
 
مسؤول روابط عمومی مؤوسسه فرهنگی زمانه با اشاره به اینکه جذاب‌ترین فرمت خبری که بیشترین تأثیر را در سطوح مختلفت اجتماعی می‌گذارد فرمت ویدئویی است، عنوان کرد: در شبکه‌های اجتماعی همچون واتس اپ با شماره 09102588109گروهی با عنوان بچه‌های انقلاب تشکیل ‌شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده تولیدات در این گروه نیز عضو شوند.
 
آجرلو با اشاره به این‌که باز‌خورد بسیار مناسبی را در این نوزده شماره تجربه کرده‌ایم، گفت: ملت ما به شناخت دشمن احتیاج دارد، سه نکته مهم هسته‌ای در کلام امام خامنه‌ای، مصرف تولیدات داخلی، فکت شیت ملت، یمن همان غزه است، جاسوسی تلفنی دولت فرانسه و ترس آمریکا از فناوری نظامی ایران برخی از عناوین این شماره است./921/ت302/ی
ارسال نظرات