۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۷۶۹۸۵
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه:

اجازه هیچ تحرکی به دشمنان اسلام در مرزهای ایران نخواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان این که اجازه هیچ تحرکی به دشمنان اسلام در مرزهای ایران نخواهیم داد، گفت: دشمنان اسلام بدانند که نمی توانند حتی کوچک ترین ضربه به ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.
امير يوسف قرباني، فرمانده پايگاه يکم رزمي هوانيروز استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عصر امروز امیر یوسف قربانی، فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز استان کرمانشاه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان داشت: دشمنان اسلام در عملیات مرصاد با امداد الهی، اتحاد و انسجام نیروهای مردمی و نظامی ساقط شدند.


قربانی خاطر نشان کرد: استکبار و متحدانش همواره هدف اصلی خود را ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند، از این رو دشمنان در آخرین نبرد ایران و ارتش عراق سعی داشتند که با نقشه هایی از قبل طراحی شده وارد ایران شوند و پایتخت را تصرف کنند.


این مسؤول اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ضربات مهلکی بر صدام و ارتش عراق وارد کردند، از این رو برای جبران کردن شکست و ضعف های خود درصدد این برآمدند که با طرح ریزی این عملیات ایران را به زانو درآوردند.


فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه پس از قبول قطع نامه 598 از سوی طرفین، صدام به عهد خود عمل نکرد، اظهار داشت: صدام و منافقان طولانی شدن جنگ تحمیلی را دلیلی بر خستگی مردم ایران و حمایت نکردن آن ها از کشور ایران می دانستند  اما خوشبختانه با حضور به موقع مردم و مجاهدان و تیز پروازان هوانیروز دشمنان اسلام ساقط شدند.

 

قربانی در ادامه افزود: دشمنان اسلام با طراحی عملیات های بسیاری قصد ورود از غرب کشور به خاک ایران را داشتند اما هر بار با رشادت و ایثار رزمندگان، به اهداف خود نرسیدند و به هلاکت رسیدند.


وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شهید صیاد شیرازی ابراز کرد: شهید شیرازی با برنامه ریزی منظم و دقیق و طرح ریزی این عملیات، منافقان و ارتش عراق را به کمک نیروهای مردمی به خاک و خون کشید.


این مسؤول با بیان اینکه دست نشانده های استکبار در اطراف ایران نا امنی ایجاد کرده اند عنوان داشت: اجازه هیچ تحرکی به دشمنان اسلام و نیروهای تکفیری در مرزهای ایران را نخواهیم داد.


کاظمی ابراز کرد: تنها عامل مهم و بازدارنده دشمنان حفظ وحدت و انجام است و همانطور که در عملیات مرصاد با یکپارچگی دشمنان اسلام زمین گیر شدند، امروز نیز اجازه خودنمایی به آن ها را نمی دهیم.


فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در پایان با اشاره به هوشیاری رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: خوشبختانه با درایت رهبر معظم انقلاب و روحیه شهادت طلبی مردم ایران، کشورمان در امنیت به سر می برد و دشمنان اسلام بدانند که نمی توانند حتی کوچک ترین ضربه به ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند./857/پ202/ح

ارسال نظرات