۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۸۰۵۹۵
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

پیروی از ولایت فقیه عامل جلوگیری از انحراف در عرصه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه عامل جلوگیری از انحراف در عرصه سیاسی است، گفت: در عرصه سیاست آفت ها و تهدیدهای زیادی در کمین است و بایدبسیار مراقب بود.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي توليت حرم حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ظهر امروز در دیدار با اعضای جمعیت فرزندان و ایثارگران نو اندیش خدمت‌گزار، از هدف متعالی این جمعیت که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است تقدیر کرد و افزود: هر کس به اهل بیت(ع) و همچنین به شهدا وابسته و متصل باشد باید ارزشی عمل کند و دنباله روی آنها باشد.

 

وی با توجه به فعالیت این جمعیت در حوزه فرهنگی گفت: لازم است با هماهنگی با بنیاد شهید که یادگار امام خمینی(ره) است و از لحاظ فرهنگی بسیار کار آمد است فعالیت خود را به پیش ببرید تا بتوانید با استفاده از تجارب این نهاد به اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در کشور کمک کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در مورد فعالیت های اقتصادی جمعیت گفت: با توجه به لغزش‌گاه‌هایی که در عرصه‌های اقتصادی وجود دارد باید بسیار مراقب بود که به فساد دچار نشوید.

 

وی فعالیت های سیاسی را در آستانه انتخابات نیازمند دقت فراوان دانست و اظهار داشت: در عرصه سیاست آفت ها و تهدیدهای زیادی در کمین است و باید مراقب باشید تا مورد سوء استفاده جریان های سیاسی قرار نگیرید و با پیروی از خط ولایت فقیه خود را از این آسیب‌ها مصون نمایید.

 

در پایان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همکاری این جمعیت با آستانه را در حوزه فرهنگی مفید دانست و با آرزوی موفقیت برای این جمعیت از خداوند طلب خیر کرد./843/پ202/ج

ارسال نظرات