۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۸۱۸۷۱
امام جمعه هیرمند:

دولت‌مردان مراقب نفوذ گروه‌های جاسوسی دشمن در کشور باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام گزمه با هشدار نسبت به فعالیت بی‌بی‌سی در ایران، گفت: قطعا اخباری که آنها مخابره می‌کنند، چیزی نیست که با واقعیت مطابق باشد بلکه خواسته‌های خود را به صورت هدف‌دار دنبال خواهند کرد و هدف آنان چیزی جز جاسوسی و دروغ‌بستن به جمهوری اسلامی نیست.
بي بي سي

حجت الاسلام ابراهیم گزمه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: عده‌ای که با انجام مذاکرات دچار غفلت شدند، با سخنان رهبر معظم انقلاب به هوش آمدند.

 

امام جمعه هیرمند ادامه داد: رفت و آمدهایی که پس از توافق وین در کشور به وقوع پیوست و گفت و گوهای سران پنج کشور مذاکره‌کننده، برخی افراد را گول زد زیرا گمان می‌کردند همه دشمنی‌ها به اتمام رسیده و ما برای آنها فرش قرمز پهن کرده‌ایم.

 

وی مذاکرات را بهانه نفوذ غرب به ایران نامید و عنوان کرد: غربی‌ها می‌خواستند تا با بهره‌گیری از نتایج مذاکرات نقشه‌های شوم خود را عملی و عوامل خود را وارد کشور کنند حتی اینگونه مواضع خصمانه خود را بارها به صورت علنی بازگو کردند.

 

حجت الاسلام گزمه تأکید کرد: استکبارستیزی جمهوری اسلامی با انجام مذاکره یا حصول توافق پایان نمی‌پذیرد زیرا این امر، یک دستور الهی است که مسلمان در برابر مستکبر سر تعظیم فرود نیاورد امروز مصداق بارز استکبار نیز مشخصا آمریکا و انگلیس هستند که تمام توطئه‌ها علیه مستضعفان جهان را صحنه‌‌گردانی می‌کنند.

 

وی خطاب به دولت‌مردان جمهوری اسلامی اظهار داشت: کسانی که در طول مسیر مذاکرات زحمات فراوانی را متحمل شدند، نباید خوی استکباری آمریکا و هم‌پیمانان او را فراموش کنند و همواره به هوش باشند و توجه کنند که مبادا گروه‌های جاسوسی آنها به بهانه‌های اقتصادی دوباره در کشور پا بگیرد.

 

امام جمعه هیرمند اضافه کرد: چرا باید برای فعالیت بی‌بی‌سی در ایران مجوز صادر شود؟ قطعا اخباری که آنها مخابره می‌کنند، چیزی نیست که با واقعیت مطابق باشد بلکه خواسته‌های خود را به صورت هدف‌دار دنبال خواهند کرد و هدف آنان چیزی جز جاسوسی و دروغ‌بستن به جمهوری اسلامی نیست.

 

وی بر لزوم مطالعه جنایات آمریکا در ایران و سایر کشورها تأکید و خاطرنشان کرد: باید با درس گرفتن از گذشته، خود را در برابر توطئه‌های استکباری واکسینه کنیم امروز اگر آنها در عراق موفق شوند که البته رهبر معظم انقلاب فرمودند چنین نخواهد شد، زمینه نفوذشان در بقیه کشورها فراهم می‌شود از این‌رو حمایت‌های معنوی و مستشاری ایران مهم جلوه می‌کند.

 

حجت الاسلام گزمه اذعان کرد: تکیه‌گاه ملل مسلمان خداوند است و به همین واسطه نهضت بیداری اسلامی شکست‌ناپذیر است زیرا هر مسلمانی که بر اساس وظیفه عمل کند، چه بکشد و چه کشته شود، پیروز است.

 

وی با تأکید بر استفاده صحیح از رسانه و فضای مجازی افزود: فضای مجازی یکی از ابزارهایی است که دشمنان برای مقاصد جاسوسی ایجاد کرده‌اند اما می‌توان از همین ابزار استفاده کرد و صدای مظلومان عالم را به جهانیان برسانیم./831/ت302/ب4

ارسال نظرات