۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۸۴۹۱۶
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

مردم در انتخابات مراقب سودجویان باشند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: به نمایندگانی رأی دهیم که متعهد به اسلام ناب محمدی باشند و در قبال وظایف خود احساس مسؤولیت کنند و به سودجویانی که به دنبال فرصت برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند اعتماد نکنیم.
سردار ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش سراسری مدیران سازمان بسیج رسانه کشور پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان و مسؤولان کشوری و استانی در سازمان بسیج استان کرمانشاه برگزار شد.


سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت و اهمیت رسانه ها و اصحاب رسانه عنوان داشت: اصحاب رسانه به واسطه ابزاری که در اختیار دارند می توانند اقدامات شایسته ای در انتشار ارزش های انقلاب و اسلام داشته باشند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته ایم، باید به درستی مسائل و اتفاقات ایجاد شده را کنترل کنیم تا عزت و اقتدار ایران اسلامی حفظ شود.


ریحانی تصریح کرد: دشمنان برای به چالش کشاندن انقلاب و اسلام و ایجاد تفرقه میان مسلمانان شدت گرفته اند باید فعالیت های آن ها را رصد کرد تا بتوانیم در مقابل آن ها آماده باشیم و به موقع عکس العمل نشان دهیم.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: دشمنان اسلام از سوی گروه ها و فرقه های منحرف، به پایه های بسیاری از ملت های اسلامی و دینی آسیب وارد کرده اند اما خوشبختانه ایران به برکت مجاهدت شهدا، مردم همیشه بیدار ملت و مدیریت هوشیارانه رهبر معظم انقلاب با اقتدار در صحنه باقی مانده است و توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کرده است.


وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تنها هدف استکبار سلطه بر کشورهای اسلامی است، با ایجاد تفرقه و دو دستگی سعی در تخریب پایه های استوار انقلاب و اسلام دارند اما از این مهم غافل هستند که روحیه شهادت طلبی همچنان در جوانان غیور اسلامی موج می زند.


ریحانی به فعالیت و اقدامات نیروهای تکفیری در منطقه اشاره و ابراز کرد: گروه های دست نشانده استکبار با اقدامات ددمنشانه و اسلام هراسانه خود چهره اسلام را خدشه دار می کنند و سبب رواج اسلام آمریکایی در بین مسلمانان می شوند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن ایام با اهمیت انتخابات عنوان داشت: بسیار هوشیار باشیم و به نمایندگانی رأی دهیم که متعهد به اسلام ناب محمدی باشند و در قبال وظایف خود احساس مسؤولیت کنند و به سودجویانی که به دنبال فرصت برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند اعتماد نکنیم.


وی در پایان تصریح کرد: در راه استوار کردن انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کردیم و با تلاش های بسیار انقلاب اینگونه سربلند گشته است، باید جایگاه و اقتدار خود را در منطقه حفظ کنیم و در برابر آیندگان مسؤول باشیم و در راه پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام با عوامل خارجی و استکبار مقابله کنیم./967/203/ب1

ارسال نظرات