۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۶۰۲
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه خبر داد؛

دفاع مقدس ارزشمندترین دورانی است که برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در نشست اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ارزشمندترین دورانی است که برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.
سردار بهمن ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خبرنگاران برگزار شد، با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و با تشریح برنامه های این ایام، عنوان داشت: دفاع مقدس ارزشمندترین دورانی است که برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.


سردار ریحانی خاطرنشان کرد: قطعأ بنیانگذار انقلاب اسلامی نعمتی برای انقلاب و اسلام است، زیرا دفاع مقدس و حماسه ملی با حمایت‌های امام خمینی(ره) و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به وقوع پیوست.


وی در ادامه افزود: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی است، شهدا، جانبازان و ایثارگران مردانه و جانانه در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کردند و سینه خود را در برابر آماج حملات استکبار سپر کردند تا اکنون ایران اقتدار، عزت و ارزش هایش حفظ شود.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: 31 شهریور ماه سالجاری به مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد رژه رزمندگان و نیروهای مسلح همیشه آماده هستیم.


سردار ریحانی در ادامه تصریح کرد: سخنرانی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در یادواره های شهدا و همچنین پیش از خطبه های نماز جمعه نیز از برنامه های هفته دفاع مقدس است.


وی به برنامه روز ملی مقاومت مردم گیلانغرب اشاره و ابراز کرد: یادوراه‌های شهدا در شهرستان های استان کرمانشاه و همچنین برگزاری روز ملی مقاومت مردم گیلان غرب در برنامه های هفته دفاع مقدس گنجانده شده است.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: زنان در دفاع مقدس با رشادت و فداکاری، خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و اسلام ثابت کردند از این رو برای تجلیل و تقدیر از رشادت‌های آن‌ها یادواره شهدای زن در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود./857/202/ب2

ارسال نظرات