۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۸۹۸۰۱
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم رژه نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش، مرزبانی و نیروی انتظامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
رژه نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح زاهدان، گفت: امروز آغاز گرامیداشت رشادت‌های فرزندان امام است که برای حفظ ارزش‌های دینی و تمامیت ارضی از جان خود گذشتند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای کسانی که افتخار جانبازی و سربازی در هشت سال دفاع مقدس را دارند، این روزها حال و هوای خاصی دارد.

 

وی مدیریت جهادی را زاییده دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: مهم ترین عاملی که در جهت پیروزی بر دشمن نابرابر نقش ایفا کرد و سبب پیشرفت کار می‌شد، مدیریت جهادی بود.

 

معروفی اضافه کرد: این مدیریت شامل عناصری از جمله توکل به خداوند، توسل و اطاعات محض از ولایت و رهبری بود همین رهبری نظام بود که به عنوان اصلی‌ترین ویژگی و پیوند دهنده امام و امت همواره مورد توجه رزمندگان بود.

 

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از دوران پر افتخار ملت ایران است که در مقابل استکبار تا دندان مسلح ایستادگی کرد و ذره‌ای از خاک کشور را در اختیار بیگانگان قرار نداد.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شهدا به ما آموختند که در هر مقطع و زمانی باید یاری‌گر انقلاب و رهبری خود باشیم باید با تکیه بر این سرمایه عظیم ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و ثابت‌قدم بمانیم./831/203/ب1

ارسال نظرات