۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۹۰۴۴۷
همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه؛

همایش تجلیل از دانش پژوهان برتر جامعه المصطفی مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب غیر ایرانی و همایش تجلیل از دانش پژوهان برتر جامعه المصطفی مشهد با حضور طلاب و مسؤولان برگزار می‌شود.
جامعه المصطفي العالميه

خانم مختاری، مسؤول آموزش مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب جامعه المصطفی مشهد و همایش تجلیل از دانش پژوهان برتر جامعه المصطفی مشهد با حضور طلاب و مسؤولان این مرکز برگزار می شود.

 

وی به برنامه های این همایش اشاره کرد و گفت: در ابتدای این نشست، خانم هژبری، مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد به معرفی گروه های علمی، تربیتی این مرکز می پردازند.

 

مختاری با اشاره به این که این نشست، با همکاری مدرسه عالی خواهران و مرکز تمهیدیه جامعه المصطفی برگزار  می شود، اظهار کرد: در این مراسم، پیام حجت الاسلام و المسلمین اعرافی، رییس جامعه المصطفی العالمیه قرائت خواهد شد.

 

مسؤول آموزش مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد با بیان این که اجرای تواشیح و همخوانی سرود منم شاگرد مهدی، از دیگر برنامه های این مراسم است، افزود: حجت الاسلام محمدرضا کمیلی، معاون آموزشی مجتمع جامعه المصطفی العالمیه مشهد از دیگر سخنرانان این نشست هستند.

 

وی افزود: در این همایش مسؤولان هر بخش به معرفی برنامه های فرهنگی، پژوهش و آموزش مدرسه عالی خواهران خواهند پرداخت.

 

مختاری اظهار کرد: در پایان مراسم نیز حجت الاسلام محمد حسین مهدوی مهر، رییس مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی مشهد سخنرانی خواهند کرد و مراسم اهدای جوایز به دانش پژوهان برتر مدرسه عالی خواهران و مرکز تمهیدیه جامعه المصطفی مشهد انجام می‌شود.

 

مسؤول آموزش مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد یادآور شد: این همایش، شنبه 4 مهرماه، در سالن اجتماعات مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد برگزار خواهد شد./1309/302/ب2

ارسال نظرات