۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۹۱۷۶۲
نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس:

ضرورت توجه بیش از پیش به جانبازان و ایثارگران

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برگزاری همایش‌هایی در جهت تجلیل از جانبازان تأکید کرد و گفت: توجه بیش از پیش به جانبازان و ایثارگران ضروری است.
سيد باقر حسيني نماينده زابل

به گزارش خبرگزاری رسا، سید باقر حسینی، نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی در همایش آیینه های صبور اظهار داشت: این‌گونه همایش‌ها در واقع مراسم تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه است که در شرایط فعلی یک ضرورت اجتناب ناپذر است.

وی افزود: از خودگذشتگی و شهادت مایه قوام و دوام اسلام و حفظ ارزش های جمهوری اسلامی و ارزش های آن خواهد بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این گونه همایش ها باید به صورت درست جانبازان ونیروهای ایثارگر را معرفی کنیم، به هر حال شما جانبازی که امروز می‌بینید در قبل و حتی در دوران جنگ این عزیزان در چه شرایطی قرار گرفته اند .

حسینی اضافه کرد: چه شاخصه ها و توانمندی ها داشتند و به ویژه جانبازان عزیز قطع نخایی که در آسایشگاه ها هستند، کمتر به آنها توجه می شود و همچنین بیاییم جانبازانی را که بعد از جنگ باز هم در سنگر های مختلف حضور پیدا کرده اند.

وی گفت: تحصیلات قابل ملاحظه ای داشتند که افراد دیگر نداشتند یا کمتر داشتند و در حقیقت این عزیزان را معرفی میکنیم که این نگاه هایی که متاسفانه مغرضانه بعدا از روی عدم آگاهی نسبت به این جامعه ارزشمند و بزرگوار داشتند.

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینها بر گردن این ملت دین و حق بزرگی دارند و باید به درستی معرفی شوند، متاسفانه بعضی ها با اهداف سوء سعی می‌کنند که یک حرف هایی بزنند و به نوعی بحث ها و امتیاز این عزیزان را میان بیاورند.

حسینی افزود: ما اگر بخواهیم برای حفظ این مملکت وارزش ها در آینده هم انسان هایی را داشته باشیم که بیایند و جان فشانی بکنند چون انسان های محترم بسیاری هستند .

وی بیان کرد: ولی انگیزه ای هم برای کسانی باشد که بیان و در عرصه های مختلف فعالیت بکنند، و برای حفظ این مملکت و لازمه‌اش این است که جانبازان به این عزیزانی که یادگاری دفاع مقدس هستند از آنها تجلیل و شأن و منزلت آنها حفظ شود و به آنها توجه واقعی شود .

نماینده در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: خیلی از جانبازان ما از لحاظ معیشتی در شرایط سختی هستند، خیلی از آنها حتی برای درمان هم دچار مشکل هستند این ها را خیلی ها نمی بینند ولی حالا اگر کوچک‌ترین امتیازیو سهمیه ای برای آنها کنار گذاشتند آن را در بوق وکرار می کنند/966/102/ب2

ارسال نظرات