۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۹۳۲۷۷
حجتالاسلام شاکری خبر داد؛

«عقلانیت دینی؛ جاهلیت مدرن» شعار امسال جشنواره قرآنی المصطفی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی گفت: با اهتمام خادمان قرآنی المصطفی در داخل و خارج از کشور، امسال هم همانند سنوات گذشته بار دیگر فضای جامعه المصطفی با برگزاری دوره دیگری از این جشنواره نورانی عطر خوش قرآن و عترت را به خود می گیرد.
شاکري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت الاسلام والمسلمین شاکری معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی با تبریک آغاز جشنواره بیست و یکم گفت: با اهتمام خادمان قرآنی المصطفی در داخل و خارج از کشور، امسال هم همانند سنوات گذشته بار دیگر فضای جامعه المصطفی با برگزاری دوره دیگری از این جشنواره نورانی عطر خوش قرآن و عترت را به خود می گیرد.

 

وی درباره شعار محوری این جشنواره تصریح کرد: با عنایت به این که این جشنواره از بزرگترین و تأثیرگذارترین رویدادهای تربیتی با محوریت قرآن و حدیث در میان مخاطبان المصطفی در سراسر جهان است، طبیعی است که هرساله با توجه به مسئله ای محوری و مهم در جهان اسلام، شعاری را برای خود برمی گزیند.

 

رییس شورای سیاستگذاری جشنواره تصریح کرد: امسال با توجه به وقوع فتنه تکفیرى‏ها و شکل گیری گروه های افراطی در منطقه که ترویج اندیشه های خطرناکی براى جهان اسلام را به دنبال دارد، بنا بر این شد که به منظور رد پدیده شوم تکفیر و نیز لزوم آشنایی با اندیشه های ناب اسلامی؛ شعار محوری  جشنواره بیست و یکم با عنوان «عقلانیت دینی؛ جاهلیت مدرن» تعیین گردد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: این موضوع مهم در فراخوان بخش پژوهشی و نیز در تهیه منابع بخش های مختلف ، معارفی و مهارتی جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

 

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی اظهار امیدواری کرد این جشنواره بتواند فضای مناسبی را برای رقابت سالم و معنوی مخاطبان خود به وجود آورد./1325/د102/ی

ارسال نظرات