۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۹۴۱۵۲

حجت الاسلام آقامیری مدیرعامل مؤسسه تبیان شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیدمحمدرضا آقامیری با حکم رییس سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منصوب شد.
 حجت الاسلام  آقاميري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی طی حکمی، حجت الاسلام  سیدمحمدرضا آقامیری را که تا پیش از این، عضو هیأت مدیره موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بود، به سمت مدیر عامل این مؤسسه منصوب کرد.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این حکم، از افزایش کارایی و چابک سازی مؤسسه تبیان، توجه به تکنولوژی های به روز در حوزه فناوری اطلاعات و به کار گیری جدیدترین دستاوردها، توجه به افزایش حجم محتوای اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، به روز رسانی سرمایه های فنی و تکنولوژیکی و همکاری و هماهنگی مناسب با نهادها و سازمان های متولی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، به عنوان اساسی ترین وظایف مدیرعامل جدید موسسه تبیان نام برده است.

 

همچنین در پایان این حکم، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی از زحمات و تلاش های چندین ساله علمی و مدیریتی دکتر علیرضا طالب پور که از سمت مدیرعامل استعفا داده اما همچنان به عنوان عضو هئیت مدیره موسسه تبیان فعالیت خواهند کرد، قدردانی نموده است.

 

از سوابق حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، می توان به عضویت در هیأت منصفه مطبوعات (سه دوره)، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، مدیریت سایت سازمان حج و زیارت اشاره کرد./998/د101/ف

منبع: مؤسسه تبیان

ارسال نظرات