۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۹۸۵۳۲
امام جمعه کرمان:

حضور همه جانبه بسیج در صحنه های مختلف نظام رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حضور همه جانبه بسیج در صحنه های مختلف نظام طی 36 سال گذشته رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان شخصیت های بی نظیری مانند سردار سلیمانی را در خود پرورش داده است و سردار حاج قاسم سلیمانی یک جوان عشایر بود که در جنگ لیاقت خود را نشان داد و امروز مجلس نمایندگان آمریکا برای خنثی کردن اقدامات سردار رشید اسلام برنامه ریزی می کند و این سردار همه عمرش را در خطر گذارنده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شجاعت های سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی به چهره جهانی تبدیل شده است.

 

وی به اقدامات گروه تروریستی تکفیری داعش اشاره و بیان کرد: مسأله سوریه و داعش را در نظر بگیرید، داعش افرادی بی ایمان و منافق هستند.

 

 حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به تشکیل ائتلاف ضد داعش تصریح کرد: خانم کلینتون (وزیر خارجه سابق آمریکا) اعلام کرد داعش را خودمان به وجود آوردیم.

 

وی اظهار کرد: آمریکا و غربی‌ها تا زمانی که داعش به نفع شان بود از آن حمایت می کردند اکنون هم آمریکا نمی خواهد داعش به طور کامل از دست برود بلکه می خواهد به عنوان یک مترسک آن را به جان کشورهای ضعیف بیندازد.

 

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: سوریه خط مقدم جبهه ماست و با عنایات رهبری در سوریه سرمایه گذاری کردیم زیرا اگر سوریه سقوط کند بعد نوبت لبنان و سایر کشورهاست.

 

وی همچنین در ادامه یادآور شد: بسیج باید به جایگاه رفیع خود از نظر کمی و کیفی برسد و حضور همه جانبه بسیج در صحنه های مختلف نظام طی 36 سال گذشته رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه باید بسیج را در بعد کمی و کیفی توسعه دهیم ابراز داشت: اساس کار بر کیفیت بناست و هر زمانی که نیاز بود بسیج باید همچون گذشته بدون اما و اگر در صحنه حضور پیدا کند.

 

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امروز ما مطمئن هستیم که هیچ کس جرأت تجاوز به ایران اسلامی را ندارد.

 

وی به سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اذعان کرد: آن زمان ارتش، سپاه و بسیج به شکل فعلی نبود اما ملت ایران مقاومت کردند تا پیروز شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: امروز وقتی خبرهای اقتدار نظام را از رسانه ها می شنویم مسرور می شویم و ارتش و سپاه به مرحله ای عالی رسیده اند اما باید دغدغه تقویت نیروهای نظامی و بسیج را همواره داشته باشند.

 

وی گفت: ایران اسلامی اکنون مدرن ترین سلاح ها را می سازد و کسی جرأت تجاوز به این آب و خاک را ندارد و آنچه استکبار مد نظر دارد همان جنگ نرم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید جامعه را نسبت به توطئه های دشمن هوشیار کرد و رسانه ها باید در زمینه مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی کنند و بیش از 100 شبکه ماهواره ای در راستای تخریب فرهنگ ما برنامه ریزی کردند و کار انجام می دهند.

 

وی تصریح کرد: دشمن نمی تواند برای ملت ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سابقه ای که این ملت دارد، مشکلی ایجاد کند و البته دشمن به ما ضرر می زند اگر کاری بیشتر از این هم از دست او برآید انجام می دهد اما جرات تجاوز به کشور را ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیان کرد: مشکل دنیای امروز این است افرادی که قدرت را در دست دارند دین و عقل ندارند و نباید هوشیاری خود را از دست بدهیم و حتی باید در جبهه های دیگری مانند اقتصاد و جنگ نرم حواسمان جمع باشد تا آمریکا نتواند در جبهه های اقتصاد، فرهنگ و سیاست ما نفوذ کند.

 

 امام جمعه کرمان اظهار کرد: روز به روز بیش از پیش احساس می شود قدرت آمریکا در حال کاهش است.

 

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان نیز در این دیدار، گفت: 252 هزار دانش آموز بسیجی در این استان فعال هستند.

 

یوسف امیرشکاری تصریح کرد: بسیج دانش آموزی در بخش هایی مانند اردوهای جهادی، هجرت، راهیان نور، آمادگی دفاعی، نظام تربیتی صالحین و طرح نخبه پروری فعالیت می کند./9709/201/ب1

ارسال نظرات