۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۹۸۸۳۵
امام جمعه کرمان:

سخنان نسنجیده مسؤولان آمریکایی برجام را به سرانجام نمی‌رساند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: به ظاهر برجام به نتیجه رسیده است اما هر روز یکی از مسؤولان آمریکایی حرف بیهوده ای را به زبان می آورند و کار را خراب می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين  سيد يحيي جعفري، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، گفت: اخیرا مسائلی از سوی مسؤولان به ویژه مقام معظم رهبری درباره زمین خواری وکوه خواری مطرح شده است که در این رابطه دولت باید راهکارهای را اتخاذ کند که کسی نتواند به سرمایه های ملی تعرض کند.


وی همچنین گفت: در دوران مبارزات انقلابی وعده های زیادی به مردم داده ایم اما دشمنان نگذاشته اند به جایی که ابتدای انقلاب مد نظر ما بوده است، برسیم.

 

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه تاکنون کارهای خوبی شده است، بیان کرد: دولت کارهای خوبی را انجام داده، سطح رفاه مردم بسیار افزایش داشته و دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف ازجمله علمی بسیار چشمگیر بوده اما خرابی ها نیز زیاد است.

 

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر امنیت بسیار خوبی در کشور وجود دارد و با نگاهی به کشورهای همسایه این موضوع بهتر دیده می شود.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان این که به هر مرحله ای که برسیم نیز عده ای هستند که به دلیل بالا بودن توقعات خود، راضی نمی شوند، خاطرنشان کرد: وقوع حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی نیز موجب شده که اقدامات انجام شده به قدر لازم تاثیرگذار نباشد.

 

وی یادآور شد: تحریم ها و کارشکنی های دشمنان نیز مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است و در فرموده ای به مضمون از امام راحل آمده است که اگر هر کسی در هر مسؤولیتی کار خود را به درستی انجام دهد، مشکلات برطرف می شود.


امام جمعه کرمان ابراز کرد: تا رسیدن به قله فهم، درک و تشخیص مسائل کشور کارهای زیادی را در پیش داریم و به آسانی نمی توانیم به این هدف دست یابیم.

 

نماینده ولی فقیه بیان کرد: خدمات نظام به خوبی قابل مشاهده است و متاسفانه ما این پیشرفت ها را به خوبی برای مردم توضیح نمی دهیم و از سوی دیگر مشکلات زیادی نیز وجود دارد و دشمنان درصدد نفوذ هستند و مسؤولان همواره تاکید دارند که باید مراقب بود این اتفاق نیفتد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری اظهار کرد: به ظاهر برجام به نتیجه رسیده است اما هر روز یکی از مسؤولان آمریکایی حرف بیهوده ای را به زبان می آورند و کار را خراب می کنند.


وی همچنین از رییس کل دادگستری استان کرمان به عنوان مدیری خوب، متدین، بسیجی و از خانواده شهدا یاد کرد و افزود: معاونان دادگستری کل استان کرمان نیز همه افرادی خوب و خدمتگزار هستند./9709/202/ب3

ارسال نظرات