۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۳۲۴۶
در دانشگاه مفید؛

نشست تخصصی «وحدت حوزه و دانشگاه» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی «وحدت حوزه و دانشگاه» در محورهای بازخوانی نقش دانشگاه‌های دینی و نهادهای حوزوی در شکل گیری وحدت حوزه و دانشگاه، چالش‌های نظری وحدت حوزه و دانشگاه و نقش نهادهای اجتماعی در ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه خواهد بود.
وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه مفید قم،‌ نشستی را با عنوان « وحدت حوزه و دانشگاه» با رویکرد دستاوردها، چالش‌ها و افق پیش رو با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه سراسر کشور، محمود تقی زاده داوری، دانشیار دانشگاه قم، حجت الاسلام سیدعلی میرموسوی، استادیار دانشگاه مفید و حجت الاسلام محمد فنایی اشکوری، دانشیار مؤسسه امام خمینی(ره) در دانشگاه مفید قم برگزار خواهد شد.


 
این نشست در محورهای بازخوانی نقش دانشگاه‌های دینی و نهادهای حوزوی در شکل گیری وحدت حوزه و دانشگاه، چالش‌های نظری وحدت حوزه و دانشگاه و نقش نهادهای اجتماعی در ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه خواهد بود.
 

 
گفتنی است؛ این دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی در این زمینه خواهد بود که شنبه 30 آبان ساعت 13در دانشگاه مفید قم واقع در انتهای بلوار صدوقی برگزار خواهد شد./843/ت303/ف2

 

ارسال نظرات