۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۲۹۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نیروهای انقلابی برای انتخابات باید منیت ها را کنار بگذارند/ حرکت برخی جریان ها در درون دولت سالم نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد نسبت به خیز فتنه گران و حرکت خزنده اصحاب فتنه برای تصاحب جایگاه های مهم از جمله مجلس هشدار داد و گفت: این مسأله کاملا جدی است؛ باید بسیار حساس و هوشیار بود چون اگر این روند ادامه پیدا کند ضایعه خطرناک خواهد بود، متأسفانه با صراحت تمام مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب زیر پا گذاشته شده و بسیاری از مسائل نادیده گرفته می شود.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: مجلس تراز انقلاب مجلسی است که به ارزش های والای انقلاب و اسلام نگاه کند.


وی افزود: افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که تعهد دینی، اخلاقی، ایمانی و ولایی داشته باشند، این دستاورد عظیمی که به عنوان یک امانت در اختیار نسل کنونی قرار گرفته باید به خوبی از آن نگه داری شود، تمام تلاش افراد باید صیانت ها دستاوردها و بستن راه بر بیگانگان باشد.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که انسان هایی می توانند در مجلس حضور پیدا کنند که در کنار تخصص به معنای واقعی کلمه متعهد باشند، اظهار داشت: تخصص بدون تعهد هیچ فایده ای ندارد و تعهد اصل است، همچنین یک نماینده مجلس باید ولایتمدار راستین باشد.


وی نسبت به خیز فتنه گران و حرکت خزنده اصحاب فتنه برای تصاحب جایگاه های مهم از جمله مجلس هشدار داد و ابراز داشت: این مسأله کاملا جدی است، اگر دولتمردان صادقانه می خواهند در مسیر اهداف انقلاب و ارزش های انقلابی مجلسی همراه با سیاست های خود داشته باشد می توان قبول کرد اما متأسفانه امروز مسأله غیر از این است.


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: واقعا باید تأسف خورد که حرکت برخی از جریان ها در درون دولت جریان و حرکت سالمی نیست، اگر دولت با این ناسالمی به دنبال کسب مجلس باشد خطری عظیمی برای آینده نظام محسوب می شوند.


وی عنوان کرد: باید بسیار حساس و هوشیار بود چون اگر این روند ادامه پیدا کند ضایعه خطرناک خواهد بود، متأسفانه با صراحت تمام مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب زیر پا گذاشته شده و بسیاری از مسائل نادیده گرفته می شود.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: برخی راهی را می روند که جز ناراحتی افراد انقلابی و مردم چیزی را در پی ندارد، از این رو باید به هشدارها دقت کرد و با آگاهی و بصیرت کامل کارها را ادامه داد.


وی با اشاره به وظیفه نیروهای ارزشی برای تشکیل یک مجلس انقلابی اضافه کرد: نیروهای انقلابی باید تمایلات نفسانی خود دست بردارند و به صورت متحد با یکدیگر همراه شوند، این نیروها باید به اصالت های نظام بیندیشند
.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که بزرگترین مشکل در جبهه اصولگرا فردگرایی و تک روی است، گفت: از این رو هرکس تصور می کند که خود مکلف است و حاضر نیست که واقعیت هایی که نظام اقتضا می کند را ببینند، اگر افراد اصولگرا هستند باید فردگرایی را کنار بگذارند؛ نمی شود انسان اصولگرا باشد و منیت نیز داشته باشد.


وی افزود: اصول به معنای خداگرایی، تکلیف مداری، تعهد و خدا را دیدن است؛ اصولگرایی یعنی انسان فقط در راستای وظیفه الهی حرکت کند بنابراین منیت ها باید قربانی شود و تنها راه موفقیت از بین بردن منیت ها و اتحاد است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات