۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۰۸۳۹۰
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار تأکید کرد؛

قرآن شفا دهنده دردهای روحی و جسمی است/ ضرورت حمایت دولت از مراکز خیریه

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که آیات قرآن شفا دهنده دردهای روحی و جسمی است، گفت: ما نباید از شفایی که خداوند در انوار الهی اهل بیت(ع) قرار داده است،‌ غافل شویم.
آيت‌الله فاضل لنکراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی امروز در دیدار اعضای هیأت مدیره کانون هموفیلی ایران، اظهار داشت: امروز کمک و یاری رساندن به بیماران نیازمند به ویژه بیماری های خاص، از بسیاری امور خیریه از جمله مدرسه سازی بالاتر است.

 

وی بیان کرد: امروز خیران کشورمان در عرصه های مختلف حضور داشته و خدمت رسانی می کنند، اما باید بدانند که کمک و رسیدگی به بیماران نیازمند دارای چه جایگاه و عظمتی است.

 

آیت الله فاضل لنکرانی تأکید کرد: مجموعه های خیریه به دنبال جذب مشارکت و کمک های مردمی باشند که این امر برای آنها موثر و ماندگار خواهد بود.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت کمک دولت و مجلس به مراکز و مجموعه‌های خیریه تأکید کرد و گفت: در این زمینه قطعا حضور و مشارکت مردم تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با تجلیل از تلاش ها و خدمات ارزشمند وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ابراز کرد: وزارت بهداشت تحول بزرگی در امر سلامت کشور به وجود آورده و موجبات امیدواری هرچه بیشتر مردم و بیماران را فراهم کرده است.

 

آیت‌الله فاضل لنکرانی با بیان این‌که آیات قرآن شفا دهنده دردهای روحی و جسمی است، بیان کرد: ما نباید از شفایی که خداوند در انوار الهی اهل بیت(ع) قرار داده است،‌ غافل شویم.


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به این مطلب که آیا سقط جنین پیش از چهارماهگی برای بیماران هموفیلی لازم است یا نه، گفت: این یک مسأله حساس است که باید به عنوان راه آخر باشد و در این زمینه باید مجماع پزشکی به دنبال درمان باشند./927/203/ج1

ارسال نظرات