۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۳۱۶
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

افراد برای موفقیت در انتخابات دین خود را نفروشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه هدف صحیح از کسب منصب را تلاش برای اعتلای آرمان های انقلاب دانست و گفت: افراد نباید برای دستیابی به موفقیت دین خود را در معرض فروش قرار دهند.
مدير حوزه علميه خواهران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار داشت: افراد نباید برای موفقیت در رقابت های مختلف از جمله انتخابات، دین خود را در معرض فروش قرار دهند.


حجت الاسلام فتحی کسب مقام و منصب را وسوسه انگیز توصیف کرد و افزود: نباید اجازه داد طمع و وسوسه کسب مقام موجب شود افراد نسبت به یکدیگر رقابتی ناسالم و کینه جویانه رقم زنند.


وی هدف صحیح از کسب منصب را تلاش در جهت اعتلای آرمان های انقلاب و حفظ همبستگی و اتحاد در کشور دانست و گفت: کاندیداها باید صادقانه قدم به میدان رقابت گذارند و هیچ گاه در جهت دستیابی به موفقیت زمینه فتنه و آشوب در کشور را به وجود نیاورند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به آیاتی در مورد تهمت و افترا عنوان داشت: تهمت و بهتان نسبت دادن عیوب دروغ به افراد در غیاب شخص است و در صورتی که در حضور فرد صورت گیرد افترا است.


حجت الاسلام فتحی ادامه داد: تهمت نوعی غیبت است چون فرد مورد نظر حاضر نبوده و توانایی دفاع از خود را ندارد، تهمت و افترا در دین اسلام و آیات قرآنی بسیار مذموم و ناپسند است و نکوهش شده است.


وی خاطرنشان کرد: نباید با تهمت و افترا زمینه ورود حواشی و نفوذ دشمنان در انتخابات فراهم شود، آبروی اشخاص باید حفظ شده و هتک حرمت هیچ کاندیدایی جایز نیست.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: انتخابات یکی از زمینه هایی است که دشمن برای نفوذ در آن برنامه های بسیاری دارد، حساسیت جلوگیری از نفوذ دشمن در این زمینه بسیار بالا است زیرا انتخابات یکی از صحنه های سیاسی برجسته و مهم در عرصه سیاست کشور است.


حجت الاسلام فتحی بیان داشت: مردم باید با شناخت و مشاهده رفتار انتخاباتی کاندیداها، فرد صالح و مناسب و شایسته را برگزینند، مسلمأ فردی که به دنبال اغتشاش و فتنه انگیزی است مناسب حضور در عرصه های سیاسی و کلان کشور نخواهد بود.


وی در پایان ابراز داشت: امید است با رعایت تمام اصول رقابت سالم، شاهد برگزاری خوب انتخاباتی پر شور در کشور باشیم و دست دشمنان و ایادی استکبار که به دنبال نفوذ و فتنه در کشور هستند کوتاه شده و نقشه های آن ها با شکست روبرو شود./857/202/ب3

ارسال نظرات