۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۱۶۶۵
مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز خبر داد؛

تحصیل بیش از 100 طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز از تحصیل 109 طلبه خواهر در این مدرسه خبر داد.
 بانوان طلبه

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه خواهران این شهرستان در سطح دو مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که هم اکنون 109 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند، افزود: در مدارس علمیه افزون بر تقویت سطح علمی طلبه ها، مسائل اخلاقی آنان نیز مورد توجه قرار می گیرد.

 

نجفی با اشاره به فعالیت تبلغی طلبه ها عنوان داشت: پایه های تبلیغی طلاب در مدارس علمیه تقویت می شود و با برگزاری دوره های آموزشی گوناگون همچون فن بیان و کارگاه های آموزشی بر دانش و اطلاعات تبلیغی طلبه افزوده می شود.

 

وی با اشاره به این که نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند، ادامه داد: امروز هجمه های فرهنگ زیادی از سوی دشمن برای بانوان طراحی می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز تصریح کرد: هجمه های فرهنگی طراحی شده از سوی دشمن برای زنان جامعه در راستای متزلزل کردن بنیان خانواده و فروپاشی کانون خانواده است.

 

وی ماهواره ها و فضای مجازی را از جمله ابزارهای مهم غرب برای انحراف افکار عمومی و ضربه زدن به قشر زنان در جامعه عنوان کرد و گفت: این اقدامات فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر را در جامعه مهم می کند.

 

نجفی یادآور شد: خواهران مبلغ ما با فعالیت و حضور بین زنان زمینه آگاه سازی این قشر از دسیسه های فرهنگی دشمن را فراهم کرده و آثار مخرب هجمه های فرهنگی غرب بر بنیان خانواده و جامعه را متذکر می شوند.

 

وی از جایگاه زن به عنوان ستون خانواده یاد کرد و افزود: آگاه سازی زنان جامعه مهم ترین اقدام در جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان اسلام و نظام شده و این امر در حفظ سلامت روانی جامعه نیز مؤثر است.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز در ادامه با اشاره به فعالیت 13 نفر از اساتید بومی این شهرستان در مدرسه علمیه فاطمیه(س) بیان داشت: خوشبختانه با توجه به بومی بودن اساتید در زمینه اسکان آنان مشکلی نداریم.

 

وی با یادآوری به این که در سال تحصیلی جاری 17 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز پذیرش شده است، گفت: در سال تحصیلی آینده با توجه به ظرفیت مدرسه درخواست پذیرش 30 طلبه را خواهیم داشت./9459/302/ب3

ارسال نظرات