۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۲۰۴۱
مدیر حوزه علمیه قزوین:

همدلی و همفکری طلاب موجب رشد و توسعه حوزه‌های علمیه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که همدلی و همفکری طلاب موجب رشد و توسعه حوزه‌های علمیه می‌شود، گفت: متأسفانه بعد از انقلاب اسلامی ارتباط بین حوزه‌های علمیه با آحاد مردم کاهش پیدا کرده که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مدیران مدارس علمیه استان این ارتباط را با مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان بیشتر فراهم آوریم.
حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین ظهر امروز در جمع اساتید و مدیران مدارس علمیه استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق(ع) برگزار شد گفت :امروز مدارس علمیه قزوین از حضور مؤثر و تأثیرگذار طلاب و اساتید مدارس بهره گرفته که امیدواریم با همدلی، همفکری و همکاری بتوانیم به رشد و توسعه بیشتر حوزه علمیه قزوین همت گماریم.

 

وی در ادامه افزود: شما اساتید مدارس علمیه قزوین که در همه حال با برنامه‌های صورت گرفته همکاری خوبی داشته که از ارکان اصلی حوزه های علمیه محسوب می شوید.

 

استاد حوزه علمیه قزوین به ارتباط بین حوزه‌های علمیه با مردم اشاره کرد و ابراز کرد: متأسفانه بعد از انقلاب اسلامی ارتباط بین حوزه‌های علمیه با آحاد مردم کاهش پیدا کرده که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مدیران مدارس علمیه استان  این ارتباط را با مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان بیشتر فراهم آوریم.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های جدی که در این زمینه داریم، این است که بتوانیم با برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و نهج البلاغه بتوانیم دوباره درهای مدارس علمیه قزوین را به روی مردم باز نگه داریم.

 

حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: یکی از کارهای اصلی که مدیران مدارس علمیه باید انجام دهند، این است که طلاب و روحانیان در مساجد شهر حضوری مؤثر داشته باشند تا بتوانند به صورت چهره به چهره با مردم و جوانان در ارتباط باشند.

 

این کارشناس حوزوی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در مسأله انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به هیچ عنوان نباید کوتاهی شود و باید در این راه همه ملت ایران در این انتخابات شرکت گسترده و با شکوهی داشته باشند.

 

وی در ادامه تصریح کرد :انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این دوره بسیار حساس و با اهمیت بوده و باید تمام تلاش خود را کنیم که بتوانیم در این مجلس نمایندگان اصلح و شایسته را به مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین از دشمنی استکبار جهانی  به ویژه آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بارها رهبر معظم انقلاب به آن تأکید کردند، این است که به دشمن اجازه نفوذ را داد و باید همه در این راه و مسأله بسیار هوشیار باشیم.

 

حجت الاسلام عباسی در پایان گفت: قاعده کلی در مورد دشمنان اسلام این است که هرگز به وعده‌هایشان عمل نمی کنند و به اهداف و برنامه های خود پایبند نیستند./838/202/ب2

ارسال نظرات